Úgy érzem, hogy szükségem volt erre: SER-Ring RideRight Csakcsajok
Megvendégeltek minket egy pizzára ebédidőben, és mielőtt a kajakóma komolyan beütött volna, jött a második “etap”
Elmondtak minden szabályt a pályahasználatról, hogy megyünk fel, hogy jövünk le, mire figyelünk, mire nem és felvittek minket a pályára. A tematika az volt, hogy ment az instruktor elöl, bejártuk a pályát csapatostul és mutatta az íveket. Majd a kör végén maga elé intett és figyelte mit csinálunk, közbe mutatta a többieknek tovább a helyes ívet.
Javított az előtte lévőn, a mögötte lévőt maga elé intette. Közben a pályát használták mások is, ami elsőre kicsit ijesztő volt. Az instruktorok biztosítottak mindenkit arról, hogy akik ott vannak, ki fognak kerülni minket, bízzunk meg abban, hogy látnak minket és ki tudnak kerülni minket.
Kicsit bátrabb lettem ez után. Egyébként tényleg vigyáztak ránk, senki nem vadult vagy éreztette azt, hogy mi ott szerencsétlenkedünk, hanem simán ment minden.
Tenyérnyi színes mini bólyákat raktak a pálya szélére segítség gyanánt, amit elég jól fel lehetett „fogni”, hogy mi miért került hova, főleg, hogy gyalogosan is megmutogatták és szóban is elmagyaráztak mindent.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Kezdeti nehézségeim ellenére a végén már nagyon klasszul éreztem magam, határozottan élveztem. Az utolsó időszakban már önállóan mentünk fel és jöttünk le a pályáról, de az instruktorok így is folyamatosan köröztek a pályán. Mentek előttünk, mutatták a testtartást, jeleztek a kezükkel, lejöttek utánunk tanácsot adni, egyszóval attól, hogy önállóan köröztünk a pályán, nem engedték el a kezünket.
Volt, akit vittek a saját motorján, ezt egyébként bárki kérhette, vagy ha úgy éreztük valami nem úgy megy, szóltunk, megnéztek egy kört és már válaszoltak is (pl. nekem a jobbos kanyar nem sikerült rendesen, már mondták is, hogy a csuklómmal támasztok).
Mindent összevetve: Szerintem egy sportosabb szemléletű képzés volt, lazább, biztonságos és lendületesebb vezetésre tanítanak. Úgy érzem, hogy szükségem volt erre. Egész biztos, hogy fogok még menni képzésükre, az idén hasznosítom és csiszolom, jövőre bővítem.
Megszerzett infóim alapján lesz még az idén Csakcsajok képzés, szerintem próbáljátok ki, jó volt, én jól éreztem magam.