EseményekKiemeltMotoros túra

Tesztmotorozással egybekötött szülinapi túra a nyugati országrészben

Csajok a motoron 16. születésnapja Sopronban 2022Az idei soproni program akkor kristályosodott ki, amikor május közepén jól megérdemelt utó-nászutunkat töltöttük a férjemmel Sopronban. Tíz év után végre gyerekek nélkül, kettesben igazi felüdülés volt. És mint motoros család hova is mehettünk kirándulni a leghűségesebb városban, mint a helyi Harley-Davidson kereskedésbe, ahol addig egyikünk sem volt korábban. (Na jó, azért megnéztük a belvárost is és még pinceszínházban is voltunk spontán.)

Andreast, a tulajdonost már ismertem egy korábbi motorkiállításról, úgyhogy jól elbeszélgetünk és a férjemmel is egyből megtalálták a közös hangot. Aztán elhangzott, hogy a június 25-i hétvégén érkezik a városba Harley Demo Truck – a Harley-Davidson kamionja 17 idei modellel -, amiket egész hétvégén át lehet tesztelni bárkinek, és hogy ha van kedvünk, jöjjünk le.

Megemlítettem, hogy sajnos nem tudunk, mert épp akkor van a Csajok a motoron születésnapja is, és bár fogalmam sincs még, hogy hova, de ilyenkor túrázni szoktunk a csajokkal.

Aztán valahogy összeállt a  kép. Már nem emlékszem, kié volt az ötlet, hogy ha még úgysincs irány, akár jöhetnénk ide is és tesztelhetnénk  mi is motorokat. Innen már csak Móni szervezőkészségére és rendszeres noszogatására volt szükség, hogy az ötletből túraterv majd egy szuper hétvége kerekedjen.

Csajok a motoron 16. születésnapja Sopronban 2022

Persze jó sokáig húztuk az időt, mire kialakult, hogy hányan is lennénk, kinek kell szállás, és mivel ezen a hétvégén volt a VOLT fesztivál is, nem volt egyszerű szállást találni a környéken, és persze lecsúsztunk a kiválasztott, bérelhető házról is. Ekkor Klári megemlítette, hogy ugyan ő nem soproni, hanem szombathelyi, de ő el tud szállásolni kb. 10 embert, ha nem gond az a + 60 kilométer.

Hát ugyan, hogy lenne már baj? Hiszen motorral lesz mindenki. Közlekedni tudunk. Motorozni megyük. Ennél jobb nem is történhetett volna!

Szülinapi Wellness Szarvason

Szóval hogy ne húzzam túl hosszúra a történetet, péntek este több részletben megérkeztünk Szombathelyre. Ketten Budapest Környékéről, ketten egyenesen a HUMDA tréningről, egy valaki Szegedről, és páran Sopron környékéről.

Ez az este az ismerkedésé volt. beültünk egy étterembe, megvacsoráztunk, és közben megbeszéltük azt is, hogyan tovább. Meglepetésként Móni elhozta Andreas ajándékát, a rózsaszín pólókat, aminek az elejére a szülinapi túra dátumát a hátára a soproni Harley logóját nyomták. Amellett, hogy szuper emlék lesz mindannyiunknak, a feltűnő színe miatt másnap mindenhol minket fotóztak. Mert persze megbeszéltünk, hogy ebben a pólóban megyünk majd másnap Sopronba a tesztnapra.