Syl: Egy páran kételkedtek bennem, mivel 158 cm vagyok
2010-ben költöztem külföldre, ahol igazából csak egy két évig akartam maradni. Lovakkal foglalkoztam, lovas karriert szerettem volna. Motorok sosem érdekeltek, igazából az volt a véleményem, hogy hülye aki ráül.
Aztán kb. 8 évvel ezelőtt felületem egy ismerősöm mögé… Csak egy körre. De az egy kör elég volt ahhoz hogy tudjam, nekem ez kell.
Szilvivel az Instagramon „találkoztam”. Mivel nem túl gyakori egy magyar motoros lány külföldön – azért van rá példa, mint például Bálint Anriette, aki sikeres stuntrider az USÁ-ban – rögtön kifaggattam, hogy került oda, és miért kezdett motorozni.
2018-ban csináltam meg a motoros jogsit, egyből A-t. Egy páran kételkedtek bennem, mivel 158 cm vagyok, és sokak szerint maximum egy Kawasaki Z400 vagy valami ilyesmi lenne csak jó, minden más „túl nagy”.
Na ugye mondanom sem kell, „geht nicht, gibt’s nicht”, olyan hogy nem megy, nincs, az én szótáramban legalábbis. Mivel a barátom is motoros, motoros családból származik, és majdnem minden barátunk maga is motoros, így nem volt nehéz a versenypálya közelébe kerülni. Egy két trackday után (ahol segíteni voltunk) tudtunk mindketten, nincs mese, pályázni kell.
Az utcai motort építettük át pályára
Az akkori utcai Kawasaki ZXR400 motoromat építettük át pályára, és azzal kezdtem az első köröket a pályán. Egy igazi vasszamár, ami túl sokat nem segít, de megtanít sok mindenre.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Idén ez a második szezon, ahol pályázunk. A következő állomás a Pannónia Ring június végén. Méghozzá az új motorommal, egy Suzuki GSX-R600 K6-tal.
Jelen vagyunk Belgiumban (Zolder, Mettet), Hollandiában (TT Assen), a Nürburgringen. Rengeteg barátot szereztünk azóta, igazi biker family alakult ki.
Utcai motorom most egy Kawasaki Z750 és imádom. Télen a pályázás helyett pitbike a kedvencünk.
Barta Korina pitbike versenyző idén IMR 140 ccm kategóriában indul(na)
Terveim között szerepel az öreg Kawával a közeljövőben egy 400-as kupán részt venni, esetleg a DTT (Deutsche Twin Trophy) aszfaltját koptatni.
A Mottom: Man ist nie zu klein um großartig zu sein 🙋♀️👍😎 magyarul: Sosem lehetsz túl kicsi ahhoz, hogy nagyszerű legyél.