Hírek

Megújul a Z750

megujulaz7503A Z750 sikerén felbuzdulva a Kawa 2011-ben egy vérfrissített verzióval tér vissza.

Mivel a 748 cm3-es soros négyhengeres motorja első osztályú teljesítményt és kezelhetőséget nyújt, a Z750 hatalmas népszerűségnek örvend szerte Európában. Az elmúlt években jelentősen megnőtt a Z750 ügyfélköre, és a hűséges Kawasaki rajongók részéről megnőtt az igény a motor még egyedibbé tételére.

A Kawasaki reagált a középsúlyú Super Naked átalakítása iránti keresletre, és 2011-re létrehozta a Z750R-t. A tervezés célja, hogy az utcai motorozást még magasabb szintre emelje, ezért az új Z750R kiváló minőségű felfüggesztést és fékeket kapott a 2009-es és 2010-es Z1000-től. Az új fejidom és a kéttónusú fényezés tovább fokozza a legújabb Z modell teljesítmény orientált stílusát. A kihegyezett teljesítmény és stílus teszi Z750R-t kiváló minőségű középsúlyú Super Naked-é.

Az alapkoncepció, egy kategóriájában kiemelkedő naked bike életre hívása volt. A gyakorlott motorosok részére készült Z750R jövőbeni sikere a kiváló minőségű alkatrészek stílusos összeállításában és kihívásokkal teli, agresszív imidzsében rejlik.

Komoly szerkezeti változtatások történtek a korábbi modellekhez képest. Még a 41mm-es fordított villának, a mindkét oldalon állítható húzófokozati csillapításnak és az állítható előfeszítésnek köszönhetően még pontosabban állítható a motor első felfüggesztése. Nem csak az első, hanem a hátsó felfüggesztésen is történtek módosítások, amelyekkel a motor jól idomítható a sportos motorozáshoz. Az alumínium lengőkar a praktikum mellett designelemként is szolgál. A mérnökök a fékekre is komoly hangsúlyt fektettek, az új Z 4 dugattyús radiális féknyereggel, radiális főfékhengerrel, vastagabb hullámos első féktárcsákkal, és elöl-hátul fém fékcsövekkel érkezik a szalonokba 2011-ben.megujulaz7501megujulaz7502

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük