EseményekMotorverseny

Speedladies Cup IV. forduló – Brno

 

Hajni: mindketten nagyon vártuk ezt a fordulót, szeretjük a brnoi versenypályát. Csütörtökön este megérkeztünk a pályához, majd gyors pakolás és indulás is pihenni. Pénteken a ködös idő miatt kihagytuk az első menetet, addig megkaptuk a csoportbeosztást, regisztráltunk az endurance versenyre, és már vártuk is a második menetet.

Jól éreztem magam mindjárt az első felmenetelnél, rögtön jó időt is tudtam futni, olyan volt mintha a múlt héten jártam volna ott. Igyekeztem is minél jobb időt futni, hogy az endurance versenyre minél jobb helyre kvalifikáljam a csapatot.

Az ebédszünetben megkaptuk a rajtfelállást, miszerint az 55. helyről fogunk indulni. Zsófi szeretett volna rajtolni, ezért ő futott a motorjához. A rajtnál picit nagy volt a kavarodás, volt aki járó motorral várta a rajtot, de mivel ez nem egy világbajnokság így senki nem szólt érte.  Viszont mi mindent szabályosan csináltunk, ezért a rajtnál picit hátrányba kerültünk.

A kitartó kőrözés végül meghozta az eredményt, folyamatosan a legjobb köridőnk közelében motoroztunk, és általában 11-12 körön keresztül kint tudtunk maradni. Nem tartottuk fontosnak, hogy átköltözzünk a boxutcába és ott cseréljünk, ezért minden váltásnál visszajöttünk a helyünkre. Nyilván ez több idő, de úgy gondoltuk itt most a részvétel és a gyakorlás a fontos nem a helyezés.

Később kiderült, hogy a 2 órás versenyt 2 és fél órára írták, csak mi valamit nem jól néztük, ezért Zsófinak még plusz egy fél órára fel kellett menni, de nem bánta meg hiszen ekkor érezte magát a legjobban.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Szombat reggel szintén kihagytuk az első menetet majd igyekeztünk a második-harmadik menetben javítani a köridőnkön, hogy a rajtrácson minél előbb tudjunk állni. Én a 4. helyre kvalifikáltam magam. Ennek nagyon örültem ez az első sort jelenti, és mivel a rajtjaim általában nem túl jók, ezért jobb ha minél előrébb állok.

Ezen a pályán fontos a jó rajt, mert ha beszorulok egy nagyobb köbcentis motor mögé elég nehéz kielőzni, a sok emelkedő miatt. A rajtra nagyon rákoncentráltam és életem legjobb rajtja volt. Igaz hogy a célegyenes végén már megérkeztek az ezres motorok, és végül a 4. helyre szorultam vissza a nagyobb köbcentisek mögött, de tartottam velük a tempót, ameddig csak bírtam.

Az első két helyen motorozó lány elhúzott, akikkel szerettem volna tartanai az iramot. Sajnos beszorultam egy 750-es mögé, éreztem, hogy gyorsabb vagyok nála, mert a technikásabb részen nagyon ráestem, viszont az emelkedőn nem tudtam mit kezdeni vele. Felszívtam magam és a harmadik körben szépen megelőztem, körről körre leszakítottam magamról a mezőnyt, de sajnos az élen haladókat már nem értem utol, a kockás zászlónál harmadikként intettek le. Ez a saját kategóriám győzelmét jelentette.

Nagyon örültem a győzelemnek, de a köridőmnek annyira nem. Igaz hogy egyéni csúcsot mentem 2:20-as idővel, de ettől jobbat szerettem volna, így vasárnap is ott maradtunk mindenképen jobb idővel szerettem volna hazajönni. Sajnos vasárnap nagyon nagy szél volt, így a köridő javítás elmaradt. Ezzel a győzelemmel tovább erősítettem a bajnokság vezetését. A következő futamunk szeptember 20-án lesz a Hungaroringen.

 

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük