Saját motor teszt: Yamaha XV 535 Virago 1993
Azért választottam ezt a motort, mert amikor mentek el mellettem a motorosok, hú azt az érzést leírni nem lehet, de amikor egy chopper gurult el, utánanézés után, ez az!
Még nem tudtam, hogy milyen kategóriát, vagy típust, de choppert mindenképpen. Amikor a motoros iskolában tanultunk, nagyon szerettem az ott lévő motorokat. Suzuki, Honda, Kawasaki, mind a barátom lett. Ezek túra motorok, kényelmesek, tanulni vágyóknak tökéletes. Sokan mondták is, hogy ilyet vegyek.
A chopper nehezen kanyarodik, sokkal előrébb van a kereke, fent van a karod, stb, de megnéztem egy choppert, egy Yamaha XV 535 Virago-t, felültem rá, még akkor jogsi nélkül, de vizsga után, és első látásra, ülésre szerelem lett. Már az első 100 méteren, hú, de más, jaj, de jó, egyenes derék, kényelmes ülés, bár elsőre kerestem a váltót, óvatosan kanyarodtam, eszembe jutott a sok intelem hirtelen.
Hatalmas érzés volt! Így elhoztuk egy rokon fiúval. Nem bántam meg! Tehát tulajdonosa lettem egy Yamaha Virago 535 köbcentiméteres, kéthengeres, kardán meghajtású, 46 lóerős, 100 kiló méterenként kb. 5 liter benzint fogyasztó, szemet gyönyörködtető kék choppernek.
Kissé retro korosztály tagja vagyok, így nem a sebesség, hanem a két kerék, a gurulás, a szabadság, amit ez a motor nyújt. Ez a motor úgy gondolom tipikus női motor, sosem hagyott még az útszélén, pöcre indul, persze, azért a szerelősrácot meglátogatom időnként, hogy nézze át a motor műszaki állapotát. 27 éves a Viragom, így ezt figyelembe véve, egy tuti motor. Igaz mozdítani saját testsúllyal tudom egyenetlen talajon, járó motor nélkül, de mindig sikerült. Kényelmes, minden kéznél és lábnál. Praktikus jármű.
Nézd meg a többi képet is a Yamaha XV535 Viragoról galériában!
Az üléspozíció a lehető legkényelmesebb, egy olyan nőnek, aki már esetlegesen derékfájós is lehet. A lábam teljes talppal leér, amit a túramotoroknál nem mindig tapasztaltam, hatalmas biztonságot ad ez, megállásnál és induláskor. A kormány ennél a típusnál a lehető legkényelmesebben van elhelyezve, a kormányon a műszerek kiválóan láthatóak, a visszajelző rendszeren látható, elérhető tökéletesen minden.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Nem vagyok motoros, de a barátnőmre nagyon büszke vagyok, mert megcsinálta!!!!!!
Szia!
Nagyon tetszettek soraid.
Én most csinálom, kettővel vagyok több nálad.
Yamaha XV535-t akarok én is, bár 178 vagyok.
További jó motorozást kívánok Neked!
Üdvözlettel:
L.
Üdvözlöm!Egy ŐSZINTE véleményt szeretnék kérni!!35év 250ETZ-s múlt után,még egy pár évre szeretnék nyugati motort ki próbálni.Én is ilyen típusúban gondolkodom,DE az(168cm,110kg,55év:),tekintetében jó választás lenne-e.Nem vagyok az a száguldozós típus,de az ETZ-m is ment 120-130-at.Illetve 90-100-as utazó sebessége van-e?Mert az alatt simán megölik az embert!Tapasztalat!Üdvözlettel.Szabó Gyula.
Kedves Gyula!
Szerintem tökéletes választás.Nagyon kezed, kényelmes, szuper kis chopper.
Köszönöm!