EseményekMotoros túra

Egy nő, egy motor és az út

egy no egy motor es az ut 2019 5Egyre több motoros nő gurul az utakon, manapság már talán nem is kapjuk fel annyira a fejünket a benzinkúton amikor a gyengébbik nem támasztja sztenderre a járgányát, de valamiért mégis csak a komfortzónát jelentő országhatárainkon belül szeljük a kilométereket.

Aki mégis távolabb merészkedik, általában egy-egy csapathoz verődve túrázik, hogy biztos ami biztos kéznél legyen A Férfi, aki baj esetén supermanként rohan a segítségünkre.

Remélve hogy a jég megtörik szeretnék veletek néhány képet, tapasztalatot és élményt megosztani a saját útjaimról, mert igenis lehet külföldön is egyedül túrázni.

Mi kell hozzá?

A legfontosabb összetevők szerintem: hogy elhidd, meg tudod csinálni, és egy megbízható motorkerékpár. 

Első túrám alkalmával majd 8 ezer kilométert tekeregtem Ausztriában, Szlovéniában, az olasz- és svájci Alpokban, érintve Lichtensteint, Németországot és Horvátországot is. Mindezt egy régi Yamaha XS 650-essel.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Miért egyedül?

A motorozástól függetlenül, vannak olyan emberek, akik szeretnek csapatban, közösségben mozogni, vagy egyszerűen szükségük van egy biztos pontra, vezetőre. Én pont nem ebbe a személyiség típusba tarozom. Sokkal kevesebb konfliktus adódik, és komfortosabbnak érzem, ha akkor és arra mehetek amerre én szeretnék.

Ha látok a térképen egy érdekes helyet, vagy épp csak megállnék egy pihenőre, ami nem volt előre beiktatva, akkor nem kell megbeszélnem és kikérnem mások véleményét. Épp így akár az út hossza is változhat időben és távban is, nem korlátoz senki.

 

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük