fbpx

Popsikkal és cicikkel a Valentin Nap ellen

honey birdette motoros felvonulas

A Honey Birdette nevezetű, több botrányt okozó fehérnemű cég most sem hazudtolta meg önmagát. Egy finoman szólva, látványos motoros felvonulással kampányolt a Valentin Nap miatt.

A „NotYourValentine” felhívás célja az volt, hogy a férfiak felejtsék el Valentin Napon a szokásos bonbont és virágcsokrot, hiszen változott a világ, a nők vagányak és egyenlő jogokat kérnek.

Emellett, persze, ha már virág, helyette ott vannak a Honey Birdette fehérneműk, amiket imádnak a csajok, hiszen dögösek, szuperszexik és érzékiek – azt hiszem, ezek a jelzők illenek a felvonulásra is, ami garantáltan leállította a forgalmat Sydney-ben.

18-as karikás motorozás volt, az tény, de amint a képeken láthatjuk, nem csak pasik mögött pózoltak a csajok, hanem női vezető is mosolyog a fotókon. Láthatóan nagyon élvezték a polgárpukkasztást, illetve a figyelemfelhívást.

Az biztos, hogy még hetekig fognak erről beszélni a városban, sőt inkább hónapokig… A Honey Birdette egyébként 2006 óta létezik, s nagyon büszkék provokatív, impozáns szalonjaikra, ahol pezsgővel kényeztetik a vendégeket.

A cég alapítója és kreatív igazgatója Eloise Monaghan, akiről szintén találsz fotót a honlapon, s motoros pólóban igazítja éppen egy modell fehérneműjét. Nem volt véletlen tehát a motoros ötlet, valamint az, hogy a kampány logóját colorként varrták fel a bőrkabátokra.

A hálószobáig, Honey Birdette-ben vezet az út – hirdetik. Egyedi tervezésű fehérneműik szinte ékszerként tündökölnek a női testeken. Nézd meg az oldalukat, megéri!

A motoros felvonulás mindenesetre, nagyon jó ötletnek bizonyult – ennél látványosabb és „hangosabb” felhívást nem igen találhattak ki. Szóval, NotYourValentine!

 
 
 

 
 
A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 
 
 
 

 
 

 
 
 

#NOTYOURVALENTINE ? #honeybirdette

Honey Birdette (@honeybirdette) által megosztott bejegyzés,

Forrás: honeybirdette.com, Honey Birdette Instagram
Fotók: Honey Birdette Instagram

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x