KiemeltMotorokMotortesztek

Saját motor teszt: Honda CBR 125 R 2004

Honda CBR 125 R 2004 tesztRutintalanságomból kiindulva nagyon kezesen lehet vele bánni. Nem pipiskedem rajta, és könnyű is. Bár egyelőre csak kicsi kilométereket teszek meg vele és persze nem gyorsan, de fokozatosan a saját tempómban. A popója mindig ki akarna csúszni. Ez lehet azért is, mert próbálok úgy menni korlátaim között, mint a nagyobbak (néha-néha).

Határaimat karcolgatva mentem már vele kavicsos, földes, vízfolyásos úton – bár az utóbbit nem akarom még egyszer megpróbálni, mert dőlés lett a vége, (de nem történt bajunk), eső után is.

Eleinte nehézkesen indult be, de az azért volt, mert szerintem az előző gazdája túl sokáig hagyta állni benne a benzint. Legelső dolgom az volt, hogy szűrőt, olajat, bal tükröt és gumit cseréltünk rajta. A kuplungom kicsit keménynek bizonyosodott először.

Egy gyári és egy sportosabb TK kipufogom van hozza. Imádom a hangját, hogy kicsibaba motor létére tud morcos lenni és durrog a kicsike néha, ha visszaváltok.

A tükreimet még nem igazan szeretném kisebb, vagányabbra lecserélni, mivel, barmikor előfordulhat, hogy esek-kelek vele. Persze legszívesebben mindenből bevásárolnék hozzá mindent (törés esetére).

Honda CBR 125 R 2004 teszt

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book
  • 15700 km volt benne mikor megvettem,
  • hengereinek száma: 1 db,
  • karburátoros.
  • Fogyasztása: a világból is kimennék vele, ha már tehetnem. Bármeddig kibírja.
  • Idomzata kisebb karcokat rejtve eredeti állapotú.

Én is úgy vettem, hogy már estek sajnos vele, de ilyen ez. Szerintem a világításának a vezetékei fel lettek cserelve, mert egyik ismerősömnek is ugyanez a csoda van, de ő másképp kapcsolja fel a távolságit, mint én.

Nagyon várom már, hogy mehessek vele messzebbre is. Lehet, hogy a nagyok úgy lehagynak majd, mint a sicc, de ez nem érdekel. Nekem az számít, hogy élményeket gyűjtsek. A családtagjaim és barátaim elfogadják, hogy erre a motorra esett a választásom és fokozatosan lépegetek fel majd a létrán. Nem akarjak rám erőltetni, hogy egyből olyan legyek, mint Rossi.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük