fbpx

RYNO Microcycle – Egykerekű újratöltve

Ryno Micro CycleAz egykerekű eszközzel történő közlekedés mindig is foglalkoztatta a praktikus, kisméretű járművek megalkotásával foglalkozó tervezőket.

 

A RYNO Microcycle nem az első próbálkozás arra, hogy a kisméretű, egykerekű, motorizált járművek által biztosított személyszállítás élvezhető és praktikus legyen. Ennek feltétele persze az, hogy a felhasználó ne tartson attól az elgondolástól, hogy egy önegyensúlyozó gépen közlekedjen.

A RYNO felépítése olyan, hogy vezetőjét megóvja az eséstől úgy, hogy az előre, illetve hátra dőlést a szerkezet önmaga kiegyensúlyozza, így a vezetőnek csak az oldalirányú balanszra kell figyelnie, akárcsak egy motorkerékpárnál. Az egykerekű egyik plusz sajátossága, hogy lehetőség van egy helyben történő, teljes 360 fokos fordulatra is. Kezelőszerveinek kialakítása hasonlít a hagyományos motorkerékpároknál alkalmazottra, és emellett az üléspozíció is megegyezik azzal, amit már a kétkerekűeknél is megszokhattunk.

Kijelenthetjük, hogy ez az új egykerekű a szabadságérzés eddig nem ismert dimenzióját nyitja meg annak, aki felhasználójává válik. A gyártó elmondása szerint: „A RYNO nem igazán a közutakra termett közlekedési eszköz. Kisebb utakra, gyalogutakra, járdákra való alkalmatosság, ahol ez a kicsit lassabb közlekedési forma is elegendő lehet. A használat során a lassabb tempónak köszönhetően sokkal stresszmentesebb és biztonságosabb formában válik valóra a közlekedés.”.

A RYNO-t hajtó elektromos motort két SLA akkumulátor látja el energiával. A motor a kerékben helyezkedik el és az akkumulátorok teljes feltöltése esetén 16 kilométeres távra képes 16 km/órás maximum sebesség mellett. Az Amerikában készülő RYNO ára az akkumulátorokkal, töltővel, LED-es fényszórókkal és kitámasztóval együtt nem csekély összeg. Az 5295 dolláros ár (közel 1,2 millió forint) egy év garanciát is magában foglal. A RYNO-ról szóló reklámfilmben működés közben is megtekinthető a jármű.

ryno microcycle

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x