fbpx

Svédchopper helyett elekromos scrambler az RGNT-től

RGNT Scrambler No1 elektromos motorkerékpárAz RGNT új, Made in Sweden, városi on- és off road elektromos Scrambler No. 1 világverő. És a fenébe, még jól is néz ki.

Az összetéveszthetetlenül 60-as évekbeli retro dizájn a cég első café racer modelljének sikerén alapul, de meghosszabbított vázzal, nagyobb hasmagassággal, méretre szabott bütykös gumikkal és egy csomó más klasszikus Scrambler cuccal.

Ráadásul természetesen egy elektromos motorkerékpárral automatikusan megkapod a csendes kezelést, és hallgathatod a madarakat, miközben az erdőben szórakozol. És a kötelező karbantartásmentesség élményét, ami a motorral együtt jár.

“Egy Scrambler építése második motorunknak nem volt kérdéses” – mondja Jonathan Åström, az RGNT Motorcycles vezérigazgatója és alapítója. “Az értelmetlenül lecsupaszított Scrambler tökéletesen illeszkedik márkánk alapértékeihez, a tiszta és stílusos motorozáshoz – bárhová is akarsz menni.”

A Scrambler visszatért.

A Scrambler a 60-as években vált népszerűvé, mint olyan motor, amelyet terepre és utcai használatra egyaránt építettek. A 80-as években a tisztán terepmotorok megjelenésével nagyjából kihalt, de az utóbbi időben újra népszerűvé vált a kerékpáros szcénában – többnyire a 60-as évek Scramblereinek stílusos retro megjelenésével.

Az elektromos RGNT Scrambler No. 1 ennek a folyamatos trendnek a természetes folytatását jelenti, amely a sokoldalúbb kerékpár birtoklását és vezetését célozza.

RGNT Scrambler No. 1 műszaki adatok

  • Durvább és nagyobb méretű gumiabroncsok
  • Fekete Excel felnik
  • Alumínium sárvédők
  • Kézzel készített bőrülés
  • Fekete kormány
  • Hátsó lengéscsillapítók gázzal
  • Villaharangok
  • J-juan fékek (ISR fékek opcionálisan)
  • Ár: 11950 €
  • Megvásárolható az rgnt-motorcycles.com oldalon

Svédországban készült, és kézzel készítették tökéletesre.

Az új Scramblernek számos közös tulajdonsága van elődjével. Többek között az RGNT előszeretettel készíti kézzel a motorkerékpár döntő fontosságú részleteit.

“Szeretjük a dolgokat aprólékosan, alaposan megcsinálni. Az igazat megvallva a részletesség nem teljesen egészséges szintjén. Egyszerűen nem szeretünk olyan motorkerékpárokat szállítani, amelyek nem olyan tökéletességgel készülnek, amilyet mi magunk is szeretnénk” – mondja Jonathan.

A kézműves munka mellett a teljes gyártási folyamat Svédország nyugati partján, Kungsbackában történik. Itt, a kis motorépítő műhelyben – ahol mind a gyártás, mind a cég többi részlegének otthona van – áll össze a motorkerékpárok egésze. Ez egy tudatos döntés, hogy az új ötletektől a megvalósításig vezető út a lehető legrövidebb legyen.

A sok világ elmélet.

Akár a város utcáin indulsz el barangolni, akár a szörfdeszkát akasztod fel és rövidíted le az utat a tengerpartra, biztos lehetsz benne, hogy mindezt Made in Sweden, kézzel készített, fenntartható, karbantartásmentes, csendes és kivételesen stílusos módon teszed.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x