Patricia Fernandez az egyetlen nő, aki baggerrel versenyez
Körülbelül 9 éve profi versenyző. Ahogy mondja, nehéz olyan srácok ellen versenyezni, mint Michael Barnes vagy Cory West, akik már 21 éve profik. De most egy baggerrel rója a pályát.
Patricia mindössze 161 centi magas, így már megszokta, hogy soha semmilyen motorról nem ért még le telitalppal a lába – kivéve egy mini dirtbike-ot. Azért ekkora motort még soha nem vezetett. A versenymotorjának az ülése a köldökénél is magasabban van. Persze ezek versenyzésre átalakított motorok.
A mezőnyben neki jutott a legnehezebb motor, 288 kiló. Gyárilag ezek a motorok a 400 kg-ot is megközelítik, ezért Patrícia azt mondja, hogy soha nem szeretne utcán vezetni egy baggert, maximum a hátsó ülésről csodálná a tájat. (A kontextus kedvéért: a MotoAmerica Superbike osztályban a minimális súly 370 font – 168 kg, ami azt jelenti, hogy Patricia frissen épített Indianja 70 százalékkal nehezebb, mint amivel eddig motorozni szokott.)
Harley kettős győzelmet aratott a második King Of The Baggers fordulóban
„Amit mi most csinálunk, az a prototípus és a fejlesztés. A motorok, amelyeken dolgozunk, szó szerint prototípusok. Az én motoromat Michael Woolaway építette a Woolie’s Workshop-tól, és őrület, ahogy elnézem az alkatrészeket. Ezek szó szerint egyedi fém alkatrészek, mert még senkinek nem volt ilyenje. Nincsenek tartalék alkatrészeink, nem tudunk csak úgy extra lánckerekeket és egyéb dolgokat rendelni. Minden alkalommal, amikor kimegyünk, tanulunk és fejlődünk.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Nincsenek specifikációink vagy adataink. Tudod, még ha az egyik Harley-s motorostól akarnék is segítséget kérni vagy váltási pontokat, ő egy másik motoron ül, más váltóval. Még sosem voltunk ezen a pályán ezekkel a motorokkal. Tanuljuk a motorokat, tanuljuk a pályát, tanuljuk, mit kell tennünk. Nagyon klassz, hogy részesei lehetünk valaminek. Mondjuk két-három év múlva a mostani motorunkhoz tartozó alkatrészeket meg lehet majd vásárolni. Segítettem a fejlesztésében, ez nagyon király.
Őszintén szólva, ez egy kombinációja az igazán félelmetesnek és az igazán frusztrálónak. Én vagyok az első nő, aki egy baggerrel versenyzett, és a múlt hétvégén több mint 50 versenyző volt a pályán. Nem igazán számított, hogy mi történt a pályán, mindenki azon izgult, hogy egy lányt is látott a pályán.” – mondta Patrícia Bradley Brownell-nek az interjúban.
Olvasd el a teljes cikket itt.
Címlapkép: Indian Motorcycles / Justin George