Niki a katari pódiumon
Niki az első versenyen ismét negyedik lett, majd alig két órával később a dobogó harmadik fokán ünnepelhetett.
Az odáig vezető út azonban korántsem volt egyszerű.Pénteken óriási szél (közel 50 km/órás) és homokvihar nehezítette a pilóták dolgát. Egy ideig az is kérdéses volt, hogy alkalmasak lesznek-e a körülmények az edzések megrendezésére. A szél végül alább hagyott, de a látási körülmények így is korlátozottak voltak, nem beszélve a rengeteg porról és homokról a pályán.
Az időmérőn Niki a 11. rajtkockát szerezte meg, ami kategóriájában a 6. helyet jelentette. Szombat reggel ismét hatalmas volt a szél, de szerencsére délutánra ismét javult a helyzet.
Az első versenyen megismétlődtek a két héttel korábbiak, azaz a rajtnál Nikit megelőzte néhány 1000-es versenyző, akikkel soha véget nem érő küzdelem következett, hiszen a kanyarokban hiába volt jóval gyorsabb a magyar lány, az egyenesben folyton visszaelőzték, így nem tudta a saját ritmusát motorozni.
Az utolsó körökre felszabadult előtte a pálya, és tudván, hogy a versenynek akkor van vége, amikor az ember meglátja a kockás zászlót, Niki továbbra sem engedett ki. Ennek köszönhette, hogy az utolsó körben utolérte, a leintés előtti métereken pedig meg is előzte az addigi negyedik helyezettet.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A második verseny előtt ismét gondok akadtak Niki Yamahájának akkumulátorával. A rajtrácson ráadásul hiába próbálták a szerelők betolni, sokáig nem indult a motor. Végül az égiek megkegyelmeztek, így némi aggodalom után indulhatott az újabb 15 körös viadal.
Ezúttal remekül sikerült a start a magyar lánynak, azonnal rátapadt a többi 600-asra, sőt rögtön előzött is. Már az első körökben a 3. helyért meccselt az indiai Deepakkal, aki a nagy akarásban majdnem kiütötte Niki alól a motort.