EseményekMotorverseny

Niki a katari pódiumon

 altNiki az első versenyen ismét negyedik lett, majd alig két órával később a dobogó harmadik fokán ünnepelhetett.

Az odáig vezető út azonban korántsem volt egyszerű.Pénteken óriási szél (közel 50 km/órás) és homokvihar nehezítette a pilóták dolgát. Egy ideig az is kérdéses volt, hogy alkalmasak lesznek-e a körülmények az edzések megrendezésére. A szél végül alább hagyott, de a látási körülmények így is korlátozottak voltak, nem beszélve a rengeteg porról és homokról a pályán.

Az időmérőn Niki a 11. rajtkockát szerezte meg, ami kategóriájában a 6. helyet jelentette. Szombat reggel ismét hatalmas volt a szél, de szerencsére délutánra ismét javult a helyzet.

Az első versenyen megismétlődtek a két héttel korábbiak, azaz a rajtnál Nikit megelőzte néhány 1000-es versenyző, akikkel soha véget nem érő küzdelem következett, hiszen a kanyarokban hiába volt jóval gyorsabb a magyar lány, az egyenesben folyton visszaelőzték, így nem tudta a saját ritmusát motorozni.

Az utolsó körökre felszabadult előtte a pálya, és tudván, hogy a versenynek akkor van vége, amikor az ember meglátja a kockás zászlót, Niki továbbra sem engedett ki. Ennek köszönhette, hogy az utolsó körben utolérte, a leintés előtti métereken pedig meg is előzte az addigi negyedik helyezettet.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A második verseny előtt ismét gondok akadtak Niki Yamahájának akkumulátorával. A rajtrácson ráadásul hiába próbálták a szerelők betolni, sokáig nem indult a motor. Végül az égiek megkegyelmeztek, így némi aggodalom után indulhatott az újabb 15 körös viadal.

Ezúttal remekül sikerült a start a magyar lánynak, azonnal rátapadt a többi 600-asra, sőt rögtön előzött is. Már az első körökben a 3. helyért meccselt az indiai Deepakkal, aki a nagy akarásban majdnem kiütötte Niki alól a motort.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük