EseményekMotorverseny

Kovács Niki ismét a férfiak pódiumán

altA legeredményesebb női gyorsasági motorversenyzőnk újból bizonyította, hogy helye van a versenypályákon, még akkor is, ha erre idén nagyon kevés lehetősége volt.

Kovács Niki a magyar bajnokság utolsó versenyén második helyen végzett a Superstock600-as kategóriában, miután a verseny felében ő haladt a mezőny élén.

A Pannónia Ringen ért véget a gyorsasági motoros magyar bajnokság 2012-es szezonja, ami a tavalyiakhoz hasonlóan szintén nem a tervezettek szerint zajlott. A szövetség az végső pillanatban Szlovákiába vitte az utolsó előtti fordulót (az elsőhöz hasonlóan), majd a szezonzáró versenyt is elhozta a Hungaroringről.

A versenyzőlányt érzékenyen érintették ezek a változások, mivel egy külföldi versenyre való kijutás duplájára emeli a szükséges anyagi hátteret, de még a Pannónia-ringre is csak kölcsön szállítójárművel tudott lejutni.

Éppen ezért, az idei öt versenyből csak hármon tudott részt venni, ráadásul egyszer a motorja is cserbenhagyta, így kölcsönmotorral teljesítette a hungaroringi fordulót.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

De beszéljünk a pozitívumokról! Azaz, arról, hogy kétszer is a dobogón végzett, most annak a második fokán. Ezek az eredmények – és amiket korábban elért – szerencsére nem szorulnak színesítésekre, sem hangzatos szalagcímekre, önmagukért beszélnek.

Niki így vall a történtekről: „A júniusi verseny óta csak egyszer ültem motoron, mivel nem volt miből megcsináltatni az R6-osomat. Mintha ez nem lett volna elég, egy elhúzódó sérülés is hátráltat már hetek óta. Ezúton szeretnék köszönetet mondani a Kovalenko Klinika minden orvosának, és a Sportkórház fizioterápiás részlegének, mert nélkülük nem tudtam volna végigmenni a futamon, és ilyen szép eredménnyel zárni a hazai szezont. Az októberi hűvös időjárás nem a legideálisabb a motorozáshoz, pláne, ha nincs megfelelő gumid. Kényszerűségből a kelleténél puhább abroncson vágtam neki a versenynek, ami azt jelentette, hogy az elején kellett nagyon odatennem magam, mert tudtam, az utolsó körökben, főleg a jobbos kanyarokban már gondok lehetnek. Két körrel a leintés előtt meg is előzött a későbbi futamgyőztes (aki egyébként az edzések során is végig gyorsabb volt), és én nem tudtam ritmust váltani sem a gumik, sem a vállam miatt. Nagyon boldog vagyok, hogy a tavalyi évhez hasonlóan egy második hellyel sikerült zárnom a szezont, ráadásul a táv felében vezettem.”

A csapat mostantól gőzerővel a jövőre koncentrál, és bíznak benne, hogy a folyamatban lévő tárgyalások sikerrel záródnak majd.

„Természetesen év közben sem ültünk a babérjainkon, folyamatosan keressük a lehetséges támogatókat. E mellett az edzés és a munkakeresés tölti ki a hétköznapjaimat. Igen, pont ugyanolyan nehézségekkel küzdök én is, mint a nem sportoló „civilek”. Éppen ezért végtelen hálával és köszönettel tartozom azoknak a cégeknek, aki támogatnak a versenyzésben, vagy épp könnyebbé és szebbé teszik a hétköznapjaimat. A szurkolók mellett ők adnak nekem erőt a folytatáshoz” – mondta a versenyző. altaltaltalt

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük