fbpx

Kezes kis egyhengeres – Honda CRF300L 2021 teszt

Honda CFR350L 2021 teszt5 napot volt nálam a kis CRF, és teljesen beleszerettem – ha lenne egy bátyja, úgy 6-700 ccm körül, akkor komoly kihívás lenne hűségesnek maradnom dörzikémhez.

Dörzsöltem a kezem, amikor kiderült a tesztmotorozás időpontja, ugyanis pont a pünkösdi hosszú hétvégére esett. Szóval alig vártam, hogy három napon át motorozgassak. Persze, ahogy ezt a birge elképzelte, ebből kábé két és fél napon át esett, szóval végül alig 500 km került bele a kis CRF-be. De hogy őszinte legyek, már az 5. kilométernél belopta magát a szívembe.

Amikor péntek délután megláttam, hogy ott vár rám a Honda szalon előtt, kicsit kiégette a retinámat élénkpiros színe. Ránézésre kaptam egy enyhe sokkot: biztos, hogy le fog érni erről a lábam? A saját motoromról is épp csak a lábujjhegyem éri az aszfaltot, ez meg akárhonnan is néztem, magasabbnak tűnt.

Kellemes meglepetés volt hát, amikor ráültem, és kiderült, hogy még alacsonyabb is kicsit, mint a DR-Z. Valami optikai csalódástól tűnik magasabbnak. Ezen felül kellően karcsú is, így mindkét lábam telitalppal lent volt. Egy pont tehát azok szemében, akik alacsonyabb lányként is szeretnének belekóstolni az enduró-életérzésbe.

Apropó lányok: ti szoktatok nevet és nemet adni a motorjaitoknak? Én 7. éve hajtom a DR-Z 400-at, biztos vagyok benne, hogy egy izgága kamaszfiú veszett el benne. Ehhez képest a CRF egy laza, vagány csaj, karcsú, puha és kecses. Azért nem kell félteni, kiáll magáért.

Honda CFR350L 2021 tesztBeindítva kellemes kis egyhengeres mormogása van. Nem kiabál, csak úgy eldömdömözik magában. Menet közben ez kissé gyengélkedő kecske mekegésre módosul, ezért ha örökbefogadnék egy ilyet, biztos, hogy kipufogócserével nyitnám a közös életünket. Amúgy nem zavaró, csak én személy szerint jobban szeretem a mély hangú pasikat. Ízlés dolga.

L, mint legális – Honda CRF450L

A Honda Szallerbeck az Üllői úton található, ami azért jó, mert kiállsz a parkolóból pénteken csúcsidőben, és rögvest bele vagy dobva a mély vízbe. Értelemszerűen egy másik motornak máshol fog a kuplungja, más a féke, meg egy csomó mindent nem találsz rajta elsőre, szóval egy élmény egyből a kocsik között szlalomozni vele. Én a biztonság kedvéért behajtottam az első kis utcába, és mentem 2-3 ismerkedős háztömböt, hogy összehaverkodjunk.

Szerencsére ennél többre nem is nagyon van szükség vele. Igazi kis kezesbárány, szóval vissza az Üllőire, Hungária, Váci út, 2-es, és irány Vác, mert ott volt találkozóm egy ismerősömmel. Rögtön meg is állapítottam, hogy ez a motor igazi nagyvárosi dugóra termett.

 

Nincs még vége, lapozz!

Ajánlom másoknak is
birge

birge

Még a főiskolai évei alatt talált rá az oldalunkra, és akkor szerezte meg motoros jogosítványát is. Azóta több ezer kilométert tett már a motorja nyergében, ami jelenleg egy Suzuki DRZ400.

5 1 vote
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x