fbpx

A Honda CRF 2019-es modellváltozatai az R és az RX

honda 2019 crf250lA Honda Motor Europe örömmel mutatja be kettős célú és terepmodelljeit, különös tekintettel a továbbfejlesztett CRF250R-re.

A negyedliteres krosszmotor megkapta a CRF450R vázát, futóművét és teljesítményfokozó újításait, nem mellesleg a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) is szerepel felszereltségi listáján. A CRF250L, a CRF250 RALLY és a CRF450L új színekkel és még ütősebb grafikákkal folytatja pályafutását.

CRF250R és CRF250RX

A lelkiismeretes fejlesztés gyümölcseként immáron a CRF250R is a zászlóshajóként aposztrofálható CRF450R szintjén áll, ugyanis a 2020-as modellváltozat is átesett a futóművet és erőforrást érintő változtatásokon, így még hatékonyabbá és kezelhetőbbé vált.

Motorja 4%-kal nagyobb csúcsteljesítményre és 8%-kal megnövelt legnagyobb forgatónyomatékra lehet büszke, és ami még fontosabb, jóval vehemensebben húz az alsó és középső fordulatszám-tartományban. Mindezt egyebek mellett továbbfejlesztett dugattyúval és hengerfejjel, optimalizált szívó- és kipufogócsatornákkal, valamint átrajzolt vezérműtengely-bütykökkel sikerült elérnie a Honda munkatársainak.

A dinamikusabb gyorsulás érdekében a 2. és 3. sebességfokozat közötti áttétellépcsőt is kisebbre vették, sőt új, kisebb súrlódású bevonattal látták el a 3. és 4. fogaskerékpárt, hogy még kifinomultabbak legyenek a kapcsolások. Ráadásként a megújult erőforráshoz új, váltófokozatonként egyedi befecskendezési térképet írtak, melyek a CRF450R-nél szerzett tapasztalatokon alapulnak.

honda 2020 CRFAz új váz és lengővilla nemcsak a súlycsökkentésben játszik fontos szerepet, hanem a stabilabb útfekvéshez és a pontosabb kanyarvételhez is hozzájárul, a kis sebességű összenyomódásnál feszesebb rugózóelemek pedig a gyorsítások és lassítások során varázsolják magabiztosabbá a modellt.

A modernebb grafikákkal érkező, 2020-as CRF250R vadonatúj, különleges alapanyagú hátsó fékbetétekkel áll rajthoz, amelyek nagyobb fékerőt és élettartamot garantálnak, nem utolsó sorban feleslegessé teszik a féktárcsa körül ezidáig alkalmazott védőburkolatot.

A CRF250R újításait a 2020-as CRF250RX is magáénak tudhatja, így a cross-country megszállottjai is élvezhetik a Honda innovációit.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 votes
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x