MotorbemutatóMotorok

A Honda CRF 2019-es modellváltozatai az R és az RX


honda 2020 CRFCRF450R és CRF450RX

A tavalyi teljesítményfokozó módosításokat követően idén a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC), a HRC rajtelektronika és a változtatható befecskendezési térkép jelent újdonságot a CRF450R és CRF450RX háza táján.

A 2020-as modellváltozaton háromállású kipörgésgátló (HSTC) minimalizálja a tapadásvesztés kockázatát. Ez a rendszer nem használ forgási sebességet érzékelő szenzort a hátsó keréknél, helyette a fordulatszám-változásokat, illetve azok tempóját figyeli, s akkor lép közbe, ha az előre meghatározott tartományon kívül esnek a mért értékek.

Nagy előnye továbbá, hogy rendkívül kifinomultan dolgozik, a pilóta alig érez valamit a beavatkozásból. A motor leállítását követően a HSTC nem áll vissza alaphelyzetbe, megmarad a beállított fokozatban, és akár ki is kapcsolható, ha a vezető teljes szabadságra vágyik.

Miként a 250-es CRF-ek, a CRF450R és a CRF450RX is fejlettebb, nagyobb fékerőt és élettartamot garantáló hátsó fékbetétekkel, valamint ütősebb grafikákkal lép színre, és stabilabb az erőteljes gyorsításoknál és lassításoknál, ugyanis az első és hátsó rugózóelemek feszesebbek is sebességű összenyomódásnál.

CRF450L, CRF250L és CRF250 Rally

A kettős célú, közúti használatra is alkalmas CRF450L tavaly jelent meg a kínálatban, alapját a CRF450R krosszmotor váza, futóműve és erőforrása adja. Ez a változat éppúgy friss grafikával érkezik 2019-ben, mint a CRF250R, a CFR250L, a CRF250 RALLY és a CRF450R, s a többi variánshoz hasonlóan, ez a modell is megrendelhető lesz Stealt Black (fekete) fényezéssel.

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük