MotorokMotorozás

Forradalmi gyakorló tréning

 

Szóval megint végtelenül hasznosnak éreztem a gyakorlást, mert volt pár hülye szokás ami bizony visszajött, és javítandó. Kellemes meglepetés volt a járgányok lecseréltsége, gyakorlatilag a legújabb Horneteket, NC700S-eket és legújabb társaikat kergethettük. Körülbelül 600 km volt abban a vasban, amivel én tekeregtem aznap.

Persze megint rácsurgattam a nyálamat a jószágokra, volt ölelgetés meg simizgetés, a szünetekben pedig kibeszéltük a vasakat, hogy melyik miért is jó. Nem kicsit jó üzletpolitika itt teszteltetni a népet a legújabb vasakkal és csorgattatni a nyálukat.

 

A szlalomozás egész jól ment, bár az elején rám szóltak, hogy tempósabban is csinálhatom (egyébként kb. az összes feladatnál), aztán valahogy belejöttem, már mertem bátrabban nyitogatni a gázt. A kanyarodásnál viszont komplett agyhalottnak éreztem magam, pláne miután rám szóltak, hogy nem elég ha a lábam a féken van, és úgy érzem, hogy nyomogatom, mert valójában nem is villan fel a féklámpám… De végül bele jöttem ebbe is. Volt még egy leányzó is, aki néhány éve motorozik, láthatóan igyekezett és tök ügyesen csinálta a gyakorlatokat. 

Összességében nagyon jól éreztem magam, és végtelen hasznosnak bizonyult ismét az tréning. A tréning után a többiek is erre a következtetésre jutottak, majd néhányan a saját kérdéseiket is feltették: a kemény vagy a puha protektor jobb (a keményre szavazott az oktató, be is mutatta miért), mikor érdemes a kettes szintre menni, mikor lesz terepes tréning, stb. A terepes tréningeket hóban is megtartják, egyetlen kritérium, hogy jégpáncél ne legyen a pályán. A kettes tréningre meg olyanoknak érdemes menni, akiknek már készség szinten megy az egyes anyaga. Azt hiszem ez még távol van… Egyébként az alábbi tréningek érhetők el, télen érdemes elmenni és a saját motor pihentetése közben egy kicsit csiszolni a motorozni tudást:

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book
  •  alap1
  •  alap2
  •  bevezető
  •  tandem
  •  gyakorló 1
  •  terep1
  •  gyakorló fedett
  •  B125 -re is lehet náluk már vizsgázni.honda safety hungary trening 1honda safety hungary trening 11honda safety hungary trening 12honda safety hungary trening 13honda safety hungary trening 2honda safety hungary trening 3honda safety hungary trening 4honda safety hungary trening 5honda safety hungary trening 6honda safety hungary trening 7honda safety hungary trening 8honda safety hungary trening 9

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük