fbpx

Forradalmi gyakorló tréning

 

Szóval megint végtelenül hasznosnak éreztem a gyakorlást, mert volt pár hülye szokás ami bizony visszajött, és javítandó. Kellemes meglepetés volt a járgányok lecseréltsége, gyakorlatilag a legújabb Horneteket, NC700S-eket és legújabb társaikat kergethettük. Körülbelül 600 km volt abban a vasban, amivel én tekeregtem aznap.

Persze megint rácsurgattam a nyálamat a jószágokra, volt ölelgetés meg simizgetés, a szünetekben pedig kibeszéltük a vasakat, hogy melyik miért is jó. Nem kicsit jó üzletpolitika itt teszteltetni a népet a legújabb vasakkal és csorgattatni a nyálukat.

 

A szlalomozás egész jól ment, bár az elején rám szóltak, hogy tempósabban is csinálhatom (egyébként kb. az összes feladatnál), aztán valahogy belejöttem, már mertem bátrabban nyitogatni a gázt. A kanyarodásnál viszont komplett agyhalottnak éreztem magam, pláne miután rám szóltak, hogy nem elég ha a lábam a féken van, és úgy érzem, hogy nyomogatom, mert valójában nem is villan fel a féklámpám… De végül bele jöttem ebbe is. Volt még egy leányzó is, aki néhány éve motorozik, láthatóan igyekezett és tök ügyesen csinálta a gyakorlatokat. 

Összességében nagyon jól éreztem magam, és végtelen hasznosnak bizonyult ismét az tréning. A tréning után a többiek is erre a következtetésre jutottak, majd néhányan a saját kérdéseiket is feltették: a kemény vagy a puha protektor jobb (a keményre szavazott az oktató, be is mutatta miért), mikor érdemes a kettes szintre menni, mikor lesz terepes tréning, stb. A terepes tréningeket hóban is megtartják, egyetlen kritérium, hogy jégpáncél ne legyen a pályán. A kettes tréningre meg olyanoknak érdemes menni, akiknek már készség szinten megy az egyes anyaga. Azt hiszem ez még távol van… Egyébként az alábbi tréningek érhetők el, télen érdemes elmenni és a saját motor pihentetése közben egy kicsit csiszolni a motorozni tudást:

  •  alap1
  •  alap2
  •  bevezető
  •  tandem
  •  gyakorló 1
  •  terep1
  •  gyakorló fedett
  •  B125 -re is lehet náluk már vizsgázni.
NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x