fbpx

A sportmotorokra fókuszálva – Carol Nash MCN London Motorcycle Show

carole nash mcn london motorcycle show 2019 cimlapA múlt hétvégén került megrendezésre a londoni motor kiállítás, ahol mint minden évben, a gyártók felvonultatták az idei újdonságokat és a nagykozonség is szemügyre vehette a korábban beharangozott új modelleket.

A tavaly évhez hasonloan az alap felállás nem sokat változott, a nagy nevek mellett, egyre nagyobb teret kaptak a custom bike kiállitók, kreatív, egyedi megoldások, és nyilván a motoros ruházati cikkekkel foglalkozó cégek is kináltak tömérdek akciót a vásárolni vágyoknak. Ezeken felül a különböző vezetéstechnikai cégek, és a rendőrség is jelen volt – és mint tavaly, idén is sok hirességgel, versenyzővel is talalkozhatunk.

Idén én egy picit szelektiven nézegettem a Carol Nash MCN London Motorcycle Show látványosságait, alapvetően a sport motorokra fókuszáltam, de csináltam pár fotót nektek más kategóriákrol is.

Kezdjük a nagyokkal, és az újdonságokkal

A Honda idén erős hangsúlyt helyezett az új CBR650r modellre, ami gyakorlatilag az új (két éves) Fireblade kistestvére, legalábbis megjelenésre. A 600-700 cm3 között egyébként mind a Yamaha, mind a Kawasaki, mind a Norton extra köröket futott idén.

carole nash mcn london motorcycle show 2019 10A Honda másik érdekes újdonsága az új Africa Twin – bevallom arra nem sok időm jutott, de érdemes utánaolvasni az újításnak.

Az új 600 cm3-es modellekről

Kövesd Hajnit a közösségi oldalakon!

instagram icon

dawn_in_london
instagram icon

@Hannah07864963

A fent emlitett Honda mellett a nekem különösen kedves R6 is megújult. Könnyebb, kompakt kiszerelést kapott, külön funkciókat tudsz rajta kiválasztani, ami az ABS működését segiti, fékezési távolság stb. Ez egyébként az új Ninján is van: race mode, wet road mode stb.
Habár az R6 alapvetően egy versenypályára teremtett motor – talán a legnépszerűbb trackbike errefelé – sokkal előnyösebb és kényelmesebb mint az új 636 Ninja. A Yamaha másik – nekem szerelem első látásra – érdekes darabja az új MT10SP picit olyan mint egy transzformersz, de nem kell tőle félni, nem harap. Nagyon könnyű a méreteihez képest.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x