fbpx

A motorkiállítás, ami nem maradt el – Carole Nash MCN London Motorcycle Show

carole nash MCN london motorcycle show 2018 cimlapMint minden évben, az idén is megrendezésre került a londoni motorshow. A rendezvény mindig februárban van, nem véletlenül, hiszen itt kerülnek bemutatásra az új modellek, az új versenycsapatok a márciusi versenyszezon előtt, de a rendezők minden évben gondoskodnak a klasszikus formát kedvelők igényéről is.

Itt tényleg minden van, mint a búcsúban. A Carole Nash MCN London Motorcycle Show-n bármilyen típusú motoros megtalálja a maga igényére szabott motort, gyártót, kiegészítőt, ruházatot, újdonságot, és mivel Londonban vagyunk, a Londoni rendőrség és tűzoltóság is képviselteti magát különböző, motoros készséget fejlesztő tréningekkel – ezekről külön írok majd, mert nagyon érdekes.

Megpróbálom nagy vonalakban felvázolni a 2018-as expót. Négy nagy csoportba szedtem az érdekességeket:

Az újdonság ereje, avagy a gyerekek a cukorboltban

Mint a legtöbben a látogatók közül, engem is az érdekelt leginkább, hogy milyenek az új modellek, hogy néznek ki valójában, stb… Az elmúlt hónapokban már sok motoros újságban és fórumon jelentek meg képek, értékelések, elemzések, de végre az átlagember is szemügyre veheti az új modelleket, amik hamarosan a bemutatótermekben megvásárolhatóak.

Alapvetően az idei évben kijött újdonságok 15-20000 font között mozognak árban, de voltak ettől is elrugaszkodottabb árak, illetve a gyártok biztosítanak egy “alap” modell árat is, ami azért lekerekíti az összeget. Nyilván ezeket sem az átlagember tárcájára szabták, de voltak vásárlók is a tömegben.

Mivel én Kawasaki- és Honda mániás vagyok, és van egy közeli barátom, aki Yamaha megszállott, elsősorban ezeket a standokat vettem célba először.

1. Érdekességek a nagy gyártóktól 2018-ra

Yamaha R1M

carole nash MCN london motorcycle show 2018 1Igen, a legendás R1 picit Újragondolva. Én alapvetően nem rajongok az R1-ért, talán mert túl magas nekem minden Yamaha, de tetszik vagy sem, szereted a Rossit vagy a sportmotort vagy nem, az R1 mára egy ikonná nőtte ki magát. Azonban a modell mára nem tudja felvenni a versenyt a két éve kijött Kawasaki H2 vagy H2R-rel, ezért főleg ezért, valamint a technológiai változtatások újdonságok miatt kifejlesztették, és télen bemutatták Portugáliában a R1M-et, amit végre mi átlagemberek is szemügyre vehettünk. Nem veszek el a technikai leírásokban, íme a gyors kép az új modellről.

Honda Fireblade: újratöltve

carole nash MCN london motorcycle show 2018 19A 80-as évek csodagépe az elmúlt 15 évben az R1 majd pár éve a H2 robbanásszerű, új, izgalmas megjelenésére nem igazán tudott reagálni és mára a korábbi verziók a korosodó, egykoron jobb időket megélt férfiak játékszere lett. Aztán megláttam mit tettek vele a fejlesztők. Jelentem a Fireblade újra egy olyan motor, amivel számolni kell a piacon. Elképesztően könnyű, a tank lejjebb került, az ülés – mint minden Hondánál – nem magas, a kormány egyszerű és nagyon kézre esik. 

Az egyedüli dolog, amin én nem birok továbblendülni – ez valami Honda dolog lehet – az állítható első fék mellett, nem sikerült a kuplungot is állíthatóvá tenni. Az alap ara 18000£ hihetetlen összeg, de első hallásra és látásra megéri az árát. Kompakt, könnyű, kisebb, gyorsabb.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 szavazás
A cikk értékelése
Feliratkozás
Értesítés
guest
0 hozzászólás
Inline visszajelzések
Összes hozzászólás
0
Kíváncsiak vagyunk a véleményedre. Szólj hozzá!x
()
x