fbpx

2015-re több újdonság csajok számára

2015-Yamaha-Tricity-EU-Anodized-Red-Action-001Az idei EICMÁN Sok gyártó kínálatában feltűntek olyan modellek, amik könnyű kezelhetőségük, csekély súlyuk és kisebb méretük miatt ideálisak női motorosok számára.

Idén 72. alkalommal került megrendezésre Milánóban az EICMA, a világ egyik legnagyobb motorkerékpár kiállítása. A november 6-9. között megtartott rendezvényen szinte az összes gyártó képviseltette magát, és a nagyközönség számára bemutatták 2015-ös újdonságaikat, jövőbe mutató koncepcióikat. Az immár 100 éves múltra visszatekintő esemény jubileumát is ugyanekkor ünnepelték, így a múlt találkozott a jelennél, és a sok új fejlesztéssel, alternatív megoldásokat ígérő jövővel.

Még több kép a galériában

A szaksajtóban és már az utakon is feltűnt, valamint a kiállításon is bemutatott Yamaha Ticity tökéletes csajos gép, de a gyártó most egy olyan koncepcióval jelent meg, mely ennek a modellnek a crossover változata. A 01GEN egy nagyon modern, és sokoldalú felhasználásra alkalmas gép, mely majdani piacra kerülése során minden bizonnyal sok rajongót szerez magának. Dupla elsőkerekes megoldása extra stabilitást biztosít, így új dimenziókat nyit meg a robogózásban. A Yamaha ezek mellett YZF-R3-al és a régmúlt korokat idéző SR400-zal is a könnyedebb, kisebb hengerűrtartalmú gépeket kedvelők igényeit igyekszik kielégíteni.

Még több kép a galériában

A Honda sem szűkölködik újdonságokban. Standjukon mindenki láthatta testközelből is a Forza 125-ös robogót, az Integra 750-et, a CTX700-at, a CBR300R-t, és a legkisebb, SH Mode elnevezésű modellt, melyek mind tökéletes kezdő, illetve nők számára is könnyedén kezelhető kétkerekűek.

Még több kép a galériában

A Kawasaki is nyitott a kis hengerűrtartalmú, könnyen kezelhető motorok felé. Így a 2015-ös modellévben a Z250SL és a Z300 nyergében élhetik át a csajok, milyen a motorozás egy nagynak tűnő, de kezes gépen. Akik pedig a cruiser vonalat követik, a 650 cm3-es Vulcannal cirkálhatnak.

A Suzuki kínálatából a kis V-Strom túraváltozata és a 125- és 200 cm3 hengerűrtartalmú Burgman az, ami közel állhat a csajok elképzeléseihez. Bár a 650-es V-Strom méreteit tekintve nem túl kis gép, a kalandvágyó, hosszú lábú lányok tökéletes választása lehet, ha egy igazi nagy túrához keresnek egy megbízható gépet.

Még több kép a galériában

Korábbi cikkünkben már bemutattuk a Street 750-et, mely a Harley-Davidson egyik nagy dobása lett. A méretben és súlyban az eddig a legkisebb Harley-nak ismert Sportster modellcsalád alá kerülve a legkönnyedebb, legjobban kezelhető és mai szemmel is modernek számító Street egy igazán jó választás egy olyan nő számára, aki a márkával, az életstílussal, és a cruiser vonallal szimpatizál. A modern, hengerenként négyszelepes, vízhűtéses motorblokkal szerelt gép nem csak városi forgalomban állja meg a helyét, hanem megfelelő kiegészítőkkel túrákra is alkalmas.

A számos gyártó kínálatában további, kisebb gépek is feltűntek. A sok új, 125-ös motorkerékpár mellett a legtöbb robogó gyártó is újdonságokat állított ki. Akiknek a hagyományos motorkerékpár kialakítású kétkerekűek nem jönnek be, – hanem inkább egy robogón falnák a kilométereket, – azok számára az új modellek közül biztosan akad olyan gép, melynek nyergében elégedetten foglalhat helyet.

Akik pedig nem elégednek meg a gyárak által kínált tucatgépekkel, azok az EICMA Lady Custom Bike versenyén tekinthették meg a motoros csajok egyedi gépeit, és szavazhattak a legszebbekre. Különböző kategóriákban adtak át díjakat a büszke tulajdonosoknak. A sok épített motor jó ötletet adhatott azoknak, akik egy nap olyan motoron
szeretnék járni az utakat, amiből még egy nem jön szembe velük az utcán.2015-Honda-Forza-125-0022015-Kawasaki-Z300-0162015-Kawasaki-Z300Harley Davidson Street 750 5

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x