Bemutatkozik a Harley-Davidson Road King Special 2017
A Road King Special motorvédője, kormánya és kézi kezelőszervei, tükrei, irányjelzői, motorborítása, légszűrő-borítása, kipufogódobja és kipufogó pajzsai egyaránt fekete színben pompáznak. A króm felületeket csak a legfontosabb alkatrészeken (az alsó himbatányérokon, a nyomórúd csöveken és a hidrotőke házakon) tartottuk meg, kihangsúlyozva a Milwaukee-Eight motorblokk ikonikus V-Twin alakját. A motormeghajtású vezérműház-fedél új betétet kapott – ez a mintázat visszaköszön a tank konzolon és a légszűrő-betéten is.
Az új, fényes fekete Turbine öntött alumínium kerekek közül az első 48 cm-es, amelyet egy ültetett sárvédő szegélyez. Hátul a nyújtott nyeregtáskák egészen a kipufogódob fölé elérnek, így ezek úgy adnak a motornak egy talajközeli élményt, hogy a rugóút megrövidülne. A hátsó sárvédőszoknya kitölti a teret a két oldaldoboz és a hátsó sárvédő között, és a hátsó rész ültetett vonalait az alacsonyra szerelt rendszámtábla teszi teljessé.
A Harley-Davidson intelligens biztonsági rendszere a Road King Special alapfelszereltségei közé tartozik.
Motorblokk
A 2017-es Harley-Davidson túramodellek mindegyikén megjelenő új Milwaukee-Eight motorblokk nagyobb reakcióképességet, nagyobb előzési sebességet, tisztább motorhangot és simább motorozást kínál, és többet abból az érzésből, amelyet egy Harley-Davidson túramodell motorblokkjától egy motoros elvár.
A Road King Special az első olyan modell, amelyen a Milwaukee-Eight motorblokk koromfekete fényezést kapott.
Nagyobb forgatónyomaték
A Milwaukee-Eight motorblokkok 10%-kal nagyobb forgatónyomatékot adnak. A megnövelt lökettérfogaton túl a Milwaukee-Eight motorblokk nagyobb sűrítési arányt nyújt, valamint négyszelepes hengerfejeket, amelyek 50%-kal több beömlési és kipufogó áramlást biztosít.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A szelepvezérlésnél nincs szükség állítgatásra, tekintve, hogy a lengőkarok formatervezése lehetővé teszi, hogy a szelephézagot még a gyárban a teljes élettartamra be tudjuk állítani. A hengerekhez tartozó kettős gyújtógyertya az üzemanyag hatékonyabb elégetését teszi lehetővé. Az egy lánc meghajtású vezérműtengely könnyebb, mechanikusan kevésbé összetett, és kevesebb súrlódást és zajt eredményez.
Erőteljesebb gyorsulás
A Milwaukee-Eight motorblokk súlya ugyanakkora, mint azok, amelyek helyett beszereltük, így minden extra teljesítménye közvetlenül a megnövelt gyorsulási teljesítményt támasztja alá. A Milwaukee-Eight 107-nek 11%-kal nagyobb a gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra, ez 2-3 motorhosszal nagyobb gyorsulást jelent, és 11%-kal nagyobb a gyorsulása 100-ról 130 km/h-ra a legmagasabb áttételnél, ez pedig 1-2 motorhosszal nagyobb gyorsulást jelent a Twin Cam High Output 103 motorhoz képest.
Hőkezelés
A Milwaukee-Eight motorblokk mind a vezetőnek, mind az utasnak kellemesebb hőérzetet biztosít, hiszen kisebb a hőfelvétele, nagyobb a hőleadása és a kipufogó-rendszert is átterveztük. A Milwaukee-Eight 107 motorblokk precíziós hűtési rendszerrel rendelkezik, amely a hengerfejek legforróbb területei körül célzott olajáramlást biztosít.
Az egyes hengerekhez tartozó új kopogásérzékelő precízebb szelepvezérlést eredményez. A hátsó kipufogócsövet áthelyeztük, és a katalizátor is más helyre került, hogy a hőt minél messzebbre vezessük az utastól. Az alapjáratot 1000 fordulatról 850-re vettük vissza.