Bemutatkozik a Harley-Davidson Road King Special 2017
Továbbfejlesztett kényelem
A primer hajtómű házfedél új, keskenyebb borítása és a légszűrő-borítás ültetett profilja több helyet biztosítanak a vezető lábai számára a motorblokk körül, és sok motorosnak könnyebben ér le a lába a talajra. A Milwaukee-Eight által hajtott modelleket Assist and Slip kuplunggal láttuk el a fejlett hidraulikus vezérlés érdekében.
Csökkentett rezgés
A gumibakos Milwaukee-Eight motorblokkot szimpla belső ellensúllyal láttuk el, amely az üresjárati elsődleges rezgést 75%-kal csökkenti, így a vezető és az utas egyaránt simábban és kényelmesebben motorozhat, mindezt úgy, hogy meghagytuk a Harley® V-Twin motorblokk klasszikus formavilágát.
Gazdagabb kipufogóhang
A könnyebb szelepek, a szimpla vezérműtengely, az optimalizált burkolatformák és a továbbfejlesztett meghajtási alkatrészek nagyban csökkentik a mechanikus erőátvitel zaját. A motorblokk beömlőnyílását és légszűrőjét egyaránt úgy terveztük, hogy csökkentsék a levegőfelvétel hangját, miközben maximális áramlást biztosítanak.
Ennek eredményeként az új Milwaukee-Eight motorblokk mechanikailag halkabb, így a kipufogóhang gazdagabb és minden nemzetközi zaj- és kibocsátási határértéknek megfelel, ugyanakkor az összetéveszthetetlen duruzsolás továbbra is rezonál alattunk.
Fejlett akkumulátortöltés
A Milwaukee-Eight motorblokk töltési rendszere 50%-kal nagyobb kimenő teljesítményt jelent az akkumulátor számára alapjáraton, amely így jobban megfelel a túramotorosok elvárásainak, így a tartozékmegvilágítás, a nagy teljesítményű hangrendszer, a fűthető motoros ruházat és más eszköz is több energiát kap.
Karosszéria
A Road King Special kényelmét és vezérelhetőségét a valamennyi 2017-es Harley-Davidson túramodellen megtalálható vadonatúj első és hátsó felfüggesztési elemek is növelik.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Az új emulziós technológiát alkalmazó hátsó lengéscsillapító 15–30%-kal nagyobb előfeszítés-szabályozást jelent az eddigi hagyományos túra lengéscsillapítókhoz képest. Az első felfüggesztés olyan új, ívelt szelepes felfüggesztési technológiát tartalmaz, amely a versenymotor-stílusú cartridge-típusú villák lineáris csillapítási teljesítményét adja, miközben súlya jóval kisebb.
Az ABS-szel ellátott Reflex kapcsolt fék erőteljes és szabályozható fékezési teljesítményt nyújt.