HírekMotorbemutatóMotorok

Bemutatkozik a Harley-Davidson Road King Special 2017

harley davidson road king special 2017 6

A Road King Special motorvédője, kormánya és kézi kezelőszervei, tükrei, irányjelzői, motorborítása, légszűrő-borítása, kipufogódobja és kipufogó pajzsai egyaránt fekete színben pompáznak. A króm felületeket csak a legfontosabb alkatrészeken (az alsó himbatányérokon, a nyomórúd csöveken és a hidrotőke házakon) tartottuk meg, kihangsúlyozva a Milwaukee-Eight motorblokk ikonikus V-Twin alakját. A motormeghajtású vezérműház-fedél új betétet kapott – ez a mintázat visszaköszön a tank konzolon és a légszűrő-betéten is.

Az új, fényes fekete Turbine öntött alumínium kerekek közül az első 48 cm-es, amelyet egy ültetett sárvédő szegélyez. Hátul a nyújtott nyeregtáskák egészen a kipufogódob fölé elérnek, így ezek úgy adnak a motornak egy talajközeli élményt, hogy a rugóút megrövidülne. A hátsó sárvédőszoknya kitölti a teret a két oldaldoboz és a hátsó sárvédő között, és a hátsó rész ültetett vonalait az alacsonyra szerelt rendszámtábla teszi teljessé.

A Harley-Davidson intelligens biztonsági rendszere a Road King Special alapfelszereltségei közé tartozik.

Motorblokk

A 2017-es Harley-Davidson túramodellek mindegyikén megjelenő új Milwaukee-Eight motorblokk nagyobb reakcióképességet, nagyobb előzési sebességet, tisztább motorhangot és simább motorozást kínál, és többet abból az érzésből, amelyet egy Harley-Davidson túramodell motorblokkjától egy motoros elvár.
A Road King Special az első olyan modell, amelyen a Milwaukee-Eight motorblokk koromfekete fényezést kapott.

Nagyobb forgatónyomaték

A Milwaukee-Eight motorblokkok 10%-kal nagyobb forgatónyomatékot adnak. A megnövelt lökettérfogaton túl a Milwaukee-Eight motorblokk nagyobb sűrítési arányt nyújt, valamint négyszelepes hengerfejeket, amelyek 50%-kal több beömlési és kipufogó áramlást biztosít.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

A szelepvezérlésnél nincs szükség állítgatásra, tekintve, hogy a lengőkarok formatervezése lehetővé teszi, hogy a szelephézagot még a gyárban a teljes élettartamra be tudjuk állítani. A hengerekhez tartozó kettős gyújtógyertya az üzemanyag hatékonyabb elégetését teszi lehetővé. Az egy lánc meghajtású vezérműtengely könnyebb, mechanikusan kevésbé összetett, és kevesebb súrlódást és zajt eredményez.

harley davidson road king special 2017 1

Erőteljesebb gyorsulás

A Milwaukee-Eight motorblokk súlya ugyanakkora, mint azok, amelyek helyett beszereltük, így minden extra teljesítménye közvetlenül a megnövelt gyorsulási teljesítményt támasztja alá. A Milwaukee-Eight 107-nek 11%-kal nagyobb a gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra, ez 2-3 motorhosszal nagyobb gyorsulást jelent, és 11%-kal nagyobb a gyorsulása 100-ról 130 km/h-ra a legmagasabb áttételnél, ez pedig 1-2 motorhosszal nagyobb gyorsulást jelent a Twin Cam High Output 103 motorhoz képest.

Hőkezelés

A Milwaukee-Eight motorblokk mind a vezetőnek, mind az utasnak kellemesebb hőérzetet biztosít, hiszen kisebb a hőfelvétele, nagyobb a hőleadása és a kipufogó-rendszert is átterveztük. A Milwaukee-Eight 107 motorblokk precíziós hűtési rendszerrel rendelkezik, amely a hengerfejek legforróbb területei körül célzott olajáramlást biztosít.

Az egyes hengerekhez tartozó új kopogásérzékelő precízebb szelepvezérlést eredményez. A hátsó kipufogócsövet áthelyeztük, és a katalizátor is más helyre került, hogy a hőt minél messzebbre vezessük az utastól. Az alapjáratot 1000 fordulatról 850-re vettük vissza.

 

Nincs még vége, lapozz!

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük