Az angol, aki frakkot visel, de bármikor berúgja az ajtót: Triumph Street Triple RS 2022 teszt
A másik furcsaság a tükrök elhelyezése volt számunkra, de viszonylag gyorsan meg tudtuk szokni motorozás közben.
Az üléspozíció inkább egy sportmotoréra hajaz, nem a legkényelmesebb az éles térdszög miatt. Utasként sem egy túramotor: bár a gyorsváltó nagyban megkönnyíti a dolgot, sokkal kisebb az esélye a bukó-fejelgetésnek – természetesen ez a sofőr vezetési stílusán is múlik. Kapaszkodni a tanktól való távolság és az egyenes háttal ücsörgés miatt combbal érdemes – kivéve, ha szeretnénk menet közben megörvendeztetni a sofőrt egy-egy izmosabb gyomorszorítással.
A pályán sem bír magával
A blokk karakterisztikája a sor 3-as elrendezés miatt eléggé nyomatékos, mégis pörgős, ezért mind utcán mind pályán kellően megállja a helyét.
A futómű egy leheletnyit puha pályára (természetesen állítható, ez csak a gyári beállításra igaz), a gázreakció kiváló, a fék is teszi a dolgát, ahogy kell, a váltó eszméletlen és a motor agilitása miatt pikk-pakk elhiteti az emberrel, hogy tud motorozni.
Annak ellenére, hogy viszonylag hegyes a térdszög a lábtartópár azért lentebb van, mint egy sporton, így oda kell rá figyelni, hogy megfelelően ki kell ülni a kanyarokban ahhoz, hogy ugyanazokat a kanyartempókat el tudjuk vele érni, különben leér a koptató.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Sokan azt állítják, hogy az angolok nem tudnak motort gyártani – A Street Triple RS ékes példája annak, hogy ez márpedig nem igaz. A Triumph egy olyan motort rakott össze, ami utcán, pályán, és városban abszolút megállja a helyét, minden megvan benne, amire szükség van.
Ha bizonytalan vagy, hogy sportmotort vagy nakedet válassz magadnak, mindképp próbáld ki ezt a típust, hiszen ingyen és bérmentve elvihető egy egy órás tesztkörre.