Az A1 jogosítvánnyal vezethető Vision110 csatlakozik a Honda 2021-es újdonságaihoz
Íme a korábban bejelentett A1 jogosítvánnyal kompatibilis Honda modellek
PCX125
A novemberben bemutatott, Európa legkelendőbb 125 cm3-es robogójának vadonatúj váza öleli körbe a négyszelepes eSP+ hajtóművet. A teljes egészében megújult, futurisztikus külsejű robogó idomzata nagyobb csomagteret rejt, és olyan alapáras felszerelések felelnek a gondtalan motorozásért, mint a kipörgésgátló (HSTC), a beépített USB-C-csatlakozó és a kulcs nélküli indítás.
Forza 125
A sportos, egyben rendkívül kényelmes Forza 125 legújabb változatát októberben mutatták be a nagyobb testvéreivel együtt (Forza 350 és Forza 750) – 2021-től még szebb köntösben, kisebb légellenállású idomzattal, valamint gazdagabb felszereltséggel kapható. Lényeges újítás a 4 cm-rel nagyobb tartományban állítható, elektromos mozgatású szélvédő, a kesztyűtartóba épített USB-C aljzat és a kipörgésgátló (Honda Selectable Torque Control – HSTC), mely segít kordában tartani az Euro 5-ös előírásoknak is megfelelő, alacsony belső súrlódású eSP motor erejét.
SH125i
Európa egyik legnépszerűbb robogója – második a PCX125 után robogók, 2020-as eladási listáján – teljesen megújult az idei évre. Átrajzolt, letisztult idomzatának és továbbfejlesztett vázának köszönhetően több mint 50%-kal nagyobb tárolókapacitással büszkélkedhet, mint elődje, nem mellesleg kényelmesebb is. Az új, négyszelepes erőforrás dinamikusabb gyorsulást és nagyobb felső fordulatszám-tartományban jelentkező motorerőt garantál, ráadásul kevesebbet is fogyaszt a korábbi hajtóműnél.
CB125R
A CB125R egy kis kerékpár, amely nagyot álmodik.
2021-re a Neo Sports Café család novemberben bemutatott 125 köbcentis tagja teljesen új, immáron négyszelepes, DOHC-vezérlésű, folyadékhűtésű erőforrással rendelkezik, nőtt a teljesítménye és forgatónyomatéka. Ráadásként továbbfejlesztett, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű első teleszkópokra épülő felfüggesztést kapott, így a CB125R lett a világ első nyolcadliteres sorozatgyártású motorja, ami szeparált funkciójú, nagy dugattyús (SFF-BP) Showa villával büszkélkedhet.
CB125F
A Honda világszerte kedvelt, örökifjú modelljét tetőtől talpig áttervezték a 2021-es modellévre. Alacsony belső súrlódású eSP (ti. enhanced Smart Power) motorja éppoly erős, mint volt, üzemanyag-fogyasztása azonban jelentősen csökkent – 30% -így 700 km-nél is nagyobb távot lehet vele megtenni egy teli tankkal. A felszereltségi listán szerepel többek között a LED fényszóró, a középállvány vagy a digitális, fogyasztásmérővel kiegészített műszeregység. A kedvezőbb menettulajdonságok és a fejlettebb műszaki alapok dacára a CB125F tömege 11 kg-mal csökkent, így még elődjeinél is könnyebben kezelhető.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
MSX125 Grom
Új néven, MSX125 Gromként tér vissza a világ legvidámabb minimotorja. Összetéveszthetetlenül mókás külső, természetesen új erőforrással, ötfokozatú váltóval, valamint fordulatszámmérőt és fokozatkijelzőt magában foglaló műszeregységgel kerül a piacra. Az új Grom nem csak vicces, hanem modern is.