KiemeltMotorokMotortesztek

A meztelen Királynő: Yamaha FZ8 2011

altA történet folytatódik, a ruházat rendületlenül hiányos… Hozzáteszem nagyon is jól áll őfelségének.

Ez a sztori nem a Császár új ruhája, nem Andersen szüleménye, hanem a híres hangvillás brand, a Yamaha 2011-es ékköve, az FZ sorozat egyik legjobban sikerült konstrukciója, az FZ8. Már akkor vártam ezt a motort, amikor évekkel ezelőtt megjelentek az első látványtervek róla. Az aranyközép, ahogy már akkor is nevezték.

Sokat nem unatkoztam, a motorral megtett 1123 km alatt a lehető legváltozatosabb élethelyzeteket és útviszonyokat megjártam. Városban abszolút nyerő választás, első osztályú portéka. Gondolsz egyet és berepülsz a kanyarba az FZ-vel. A 815 mm-es ülésmagassághoz dukáló kellemes ülésszögből gond nélkül lehet terelgetni a 2(00) kilós paripát.

Még több kép a galériában!Jól lavírozhattam a sorok között, és nem hagyott cserben az ereje, amikor az elnyúlt egyenest tempóval kívántam szebbé tenni a megadatott 106 lóerő segítségével.  Pillanatok alatt gyorsul, lámpák alól kevesebb, mint egy gondolat alatt el lehet rugaszkodni vele. Tetszett, hogy hatezres fordulat felett újult erőre kap, és beveti a tartalék erőket.

A naked vonalhoz megfelelően a szélvédelem minimális, majdhogynem nullával egyenlő. Ez a megszoksz vagy megszöksz tipikus esete, aki fésülgetni akarja a pasija szép dús haját, az ne a skinhead táborból válogasson szívszerelmet. 

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Azt a tökéletességet, amit a motor, a felszereltsége és a vezetési élmény nyújt, egyedül az olajfürdős kuplung árnyékolja be. A sebességfokozatok közt bóklászást hatalmas csattanások jelzik, és kellő határozottság kell a pedál fel-le pakolgatásához – ami nem vészes és nem is feltétlenül baj. Semmi sem hibátlan, ez köztudott, de ha a váltóprobléma megoldódna, az FZ8 a lehető legközelebb állna ehhez a hőn áhított, makulátlan állapothoz.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük