A Harley-Davidson forradalmasítja a Big Twin modelljeit
ÚJ HAJTÁSLÁNC KÉTFÉLE VÁLASZTHATÓ HENGERŰRTARTALOMMAL
Valamennyi 2018-as Softail modell lelkét a Harley-Davidson Big Twin cirkálókon kínált legerőteljesebb motorblokkok, az új Milwaukee-Eight™ 107 és 114 V-Twin jelentik. A Milwaukee-Eight motorblokkok megtartják a legendás 45 fokos V-Twin hengerszöget, amely az egységes vezérműtengely dizájnnal ellátott szélesvállú felső résztől a karcsú alsó részig keskenyedik, így kölcsönözve a motorblokknak a dagadó izmok hatását.
Az új Softail váz merev rögzítési pontjait úgy tervezetük, hogy azok, miközben szorosan átölelik a motorblokkot, hozzájáruljanak a futómű szilárdságához. A Softail modellekhez tervezett Milwaukee-Eight motorblokkok egy olyan kifinomult, kettős, belsőleg kiegyensúlyozott rendszerrel is rendelkeznek, amely csökkenti a motorblokk rázkódását, ugyanakkor továbbra is a megszokott Harley-Davidson érzést nyújtja. A Harley-Davidson védjegyének számító „potato-potato-potato” hangzás erőteljesen átszűrődik, azonban a szuszogás és a mechanikai zaj kisebb.
Kétféle hengerűrtartalom közül választhatsz:
Milwaukee-Eight™ 107
(107 CID; 1745 cc) Alapfelszereltség minden modellen
- 100mm-es furat és 111,1 mm-es löket 10.0:1 sűrítési aránnyal
- 0-100 km/h – 10%-kal nagyobb gyorsulás a nagy teljesítményű Twin Cam 103-nál
- 100-130 km/h (5. sebesség) – 16%-kal nagyobb gyorsulás a nagy teljesítményű Twin Cam 103-nál
Milwaukee-Eight™ 114
(114 CID; 1868 cc) választható
- Négy modellhez választható: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114
- 102 mm-es furat és 114,3mm-es löket 10.5:1 sűrítési aránnyal
- „Ventilator” szellőzőnyílás 114-es grafikákkal és jelvénnyel
- Standard ABS
- 0-100 km/h – 9%-kal nagyobb gyorsulás a Milwaukee-Eight 107-nél
- 100-130 km/h (5. sebesség) – 13%-kal nagyobb gyorsulás a Milwaukee-Eight 107-nél