MotorbemutatóMotorok

A Harley-Davidson forradalmasítja a Big Twin modelljeit

A NYOLC ÚJ SOFTAIL ÉS LEGFONTOSABB JELLEMZŐIK

Fat Boy®

A legendás Fat Boy motorkerékpár, amely a jelenlegi custom stílust évtizedek óta meghatározza, túlszárnyalta önmagát. Hasított, finom szatén-króm felületek teszik a motor megjelenését merésszé, izmossá, a világ szeme elé tárva nagy teljesítményű motorblokkot, amely új és továbbfejlesztett kezelhetőséggel és motorozási élménnyel párosul.

  • Agresszív gőzgép kiállású első futómű dizájn
    – A klasszikus fényszóró borítás modern értelmezése
    – A masszív Lakester első kereket a Harley-Davidson modelleken található eddigi legszélesebb, 160mm-es első gumi öleli át
  • 16 kg-mal kisebb súly az előző modellhez képest
  • Standard ABS
  • 240 mm-es hátsó gumi masszív Lakester felivel
  • Opcionális: Milwaukee-Eight 114 motorblokk

Heritage Classic

A dizájn-elemek az 50-es évek Harley-Davidson modelljeinek koromfekete stílusjegyeire emlékeztetnek, amelyet némi modern felhang felfrissít.

  • Új levehető plexi
  • Új merevfalú zárható, vízhatlan oldaldobozok
  • Magasabb felfüggesztés nagyobb utastömeg- és hasznosteherbírási kapacitás
  • 17 kg-mal kisebb súly az előző modellhez képest
  • Opcionális: Milwaukee-Eight 114 motorblokk
  • Standard tempomat és ABS

Low Rider®

Az eredeti motort világra hozó ’70-es évek custom chopper korszakának individualizmusa által megihletve az új Low Rider könnyebb és gyorsabb elődjénél, olyan könnyed kanyarodással, amely annak idején elképzelhetetlen volt.

  • A múltat idéző, tankra szerelt kettős sebesség- és fordulatszámmérő, fényszóró napellenző és tankgrafika
  • 19 inches első és 16 inches hátsó Radiate öntött kerekek
  • 2 a 2-ben “puskacső” kipufogó

Softail Slim®

A legalapvetőbb elemekig lecsupaszított Slim a háború utáni custom bobbereknek adózik tisztelettel keskeny hátsó részével, levágott első sárvédőjével, egyszemélyes ülésével és visszafogott krómozásával.

  • A fűzött acélküllős kerekeket, a Hollywood kormányt és a vadonatúj első futómű dizájnt sötét betétek tarkítják
  • Mélyen ültetett „tuck and roll” ülés
  • Merész, kerekített új első lámpaburkolat és villaborítás
  • 17 kg-mal kisebb súly az előző modellhez képest

Deluxe

A Deluxe, ez a klasszikus hi-line világklasszis bármely úton megállja a helyét, fényes króm csillog rajta, miközben egy komolyan modern gép motorozási élményét nyújtja.

  • Jellegzetes LED világítás a teljes motoron: első fényszóró, menetlámpák, Tombstone hátsó lámpa, pengeszerű irányjelzők
  • Jellegzetes hátrahúzott kormány
  • 17 kg-mal kisebb súly az előző modellhez képest
  • Standard ABS

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük