MotorbemutatóMotorok

A Harley-Davidson forradalmasítja a Big Twin modelljeit


ÚJ HAJTÁSLÁNC KÉTFÉLE VÁLASZTHATÓ HENGERŰRTARTALOMMAL

Valamennyi 2018-as Softail modell lelkét a Harley-Davidson Big Twin cirkálókon kínált legerőteljesebb motorblokkok, az új Milwaukee-Eight™ 107 és 114 V-Twin jelentik. A Milwaukee-Eight motorblokkok megtartják a legendás 45 fokos V-Twin hengerszöget, amely az egységes vezérműtengely dizájnnal ellátott szélesvállú felső résztől a karcsú alsó részig keskenyedik, így kölcsönözve a motorblokknak a dagadó izmok hatását.

Az új Softail váz merev rögzítési pontjait úgy tervezetük, hogy azok, miközben szorosan átölelik a motorblokkot, hozzájáruljanak a futómű szilárdságához. A Softail modellekhez tervezett Milwaukee-Eight motorblokkok egy olyan kifinomult, kettős, belsőleg kiegyensúlyozott rendszerrel is rendelkeznek, amely csökkenti a motorblokk rázkódását, ugyanakkor továbbra is a megszokott Harley-Davidson érzést nyújtja. A Harley-Davidson védjegyének számító „potato-potato-potato” hangzás erőteljesen átszűrődik, azonban a szuszogás és a mechanikai zaj kisebb.

 

Kétféle hengerűrtartalom közül választhatsz:

Milwaukee-Eight™ 107

(107 CID; 1745 cc) Alapfelszereltség minden modellen

  • 100mm-es furat és 111,1 mm-es löket 10.0:1 sűrítési aránnyal
  • 0-100 km/h – 10%-kal nagyobb gyorsulás a nagy teljesítményű Twin Cam 103-nál
  • 100-130 km/h (5. sebesség) – 16%-kal nagyobb gyorsulás a nagy teljesítményű Twin Cam 103-nál

Milwaukee-Eight™ 114

(114 CID; 1868 cc) választható

  • Négy modellhez választható: Fat Bob 114, Fat Boy 114, Breakout 114, Heritage Classic 114
  • 102 mm-es furat és 114,3mm-es löket 10.5:1 sűrítési aránnyal
  • „Ventilator” szellőzőnyílás 114-es grafikákkal és jelvénnyel
  • Standard ABS
  • 0-100 km/h – 9%-kal nagyobb gyorsulás a Milwaukee-Eight 107-nél
  • 100-130 km/h (5. sebesség) – 13%-kal nagyobb gyorsulás a Milwaukee-Eight 107-nél

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük