A BMW is megcélozta a 66-os utat két új túra modelljével
Teleszkópvilla burkolt csúszószárakkal elöl, Cantilever rugóstag hátul, könnyűfém öntött kerekek és tárcsafékek BMW Motorrad Full Integral ABS-szel kombinálva.
Az új R 18 Transcontinental és R 18 B felfüggesztési elemei tudatosan nélkülöznek minden olyan beállítási lehetőséget, amelyet a motorosnak kell elvégeznie. Ehelyett egy teleszkópvilla és egy közvetlenül a lengőkarra szerelt, úttól függő csillapítással és automatikusan állítható rugóelőfeszítéssel ellátott konzolos rugóstag biztosítja a kiváló könnyűfém öntvény kerék vezérlését és az érzékeny rugózási kényelmet.
Annak érdekében, hogy a lehető legjobb rugózási reakciókat érje el még akkor is, ha a utassal és teljesen megpakolva közlekedik, a hátsó rugóstag menetfüggő csillapítással és automatikus terheléskiegyenlítéssel rendelkezik. A legendás BMW R 5-öshöz hasonlóan a teleszkópvilla csöveit burkolt csúszószár takarja.
A villa csőátmérője 49 mm, a rugóút elöl és hátul 120 mm. Az új R 18 Transcontinental és az R 18 B lassítását elöl dupla tárcsafék, hátul pedig szimpla tárcsafék biztosítja, négydugattyús fix féknyergekkel és BMW Motorrad Full Integral ABS-szel együtt.
Dinamikus sebességtartó automatika (DCC) az alapfelszereltség része. Aktív sebességtartó automatika (ACC) – sebességtartó automatika integrált távolságtartó automatikával a nyugodt utazás érdekében, gyárilag rendelhető opcióként.
Az R 18 Transcontinental és az R 18 B már alapfelszereltségként rendelkezik DCC elektronikus sebességtartó automatikával (Dynamic Cruise Control). A DCC automatikusan szabályozza a motoros által beállított haladási sebességet. A dinamikus azt jelenti, hogy az előre beállított sebességet még lejtmenetben is állandóan tartja.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Az aktív sebességtartó automatika (ACC) lehetővé teszi a nyugodt „siklást” távolságtartással – anélkül, hogy a motorosnak az előtte haladó járműhöz kellene igazítania a sebességet. Az első sárvédőbe épített radarérzékelők segítségével a motorkerékpár vagy automatikusan gyorsít a sebesség beállításához, vagy az új, szériafelszereltségű, teljesen integrált fékrendszert alkalmazza lassítás céljából, az útviszonyoktól függően.
Az ACC emellett különösen biztonságos kanyarodást is biztosít. Szükség esetén a kanyarvezérlő rendszer automatikusan csökkenti a sebességet, így a motoros a kényelmes és biztonságos kanyarodási szöghöz megfelelő sebességet kapja.