fbpx

A BMW is megcélozta a 66-os utat két új túra modelljével

BMW R 18 B és R 18 TranscontinentalAz új R 18 Transcontinental modellel a BMW Motorrad egy Grand American Tourerrel egészíti ki az R 18-as családot, valamint az R 18 B „Bagger” modellel, amely különösen népszerű az Egyesült Államokban.

Az új BMW R 18 Transcontinental és az R 18 B: a „Big Boxer”, amely egy igazi Grand American Tourer a luxusutazásokhoz, és egy Bagger a vagány amerikai országúti kalandozásokhoz. A korábbi R 18-as modellekhez hasonlóan az új R 18 Transcontinental és az R 18 B a „Big Boxer” izgalmas erejét a történelmi modellek klasszikus futómű-koncepciójával, exkluzív felszereltséggel és stílusos dizájnnal ötvözi.

Ezáltal az R 18 Transcontinental ideális az amerikai stílusú utazásokhoz és hosszú távú túrákhoz – mind szólóban, mind pedig utassal és csomagokkal. Az R 18 B-t ezzel szemben „a motoros gépének” tervezték, amely szenvedélyes motorozási élményt nyújt, és ideális laza túrázáshoz vagy cirkáláshoz.

Az új R 18 Transcontinental különleges jellemzői a következők: Magas szélvédővel, légterelővel és szárnyakkal ellátott első borítás. Műszerfal négy analóg, kerek műszerrel és 10,25 colos TFT színes kijelzővel, kiegészítő fényszóró, Marshall hangrendszer, motorvédő bukócsövek, hátsó-, és oldaldobozok, ülésfűtés, krómozott díszítések és ezüstmetál színre fújt motorblokk.

Ezzel szemben az új R 18 B nélkülözi a hátsó dobozt és a „bagger” stílushoz illeszkedve többek között alacsony szélvédőt, karcsúbb ülést és matt fekete metálfényű motort kínál.

Az új R 18 modellel a BMW Motorrad belép a cruiser szegmensbe

Minden idők legerősebb BMW boxermotorja, tele nyomatékkal

Az új R 18 Transcontinental és R 18 B motorok szíve egy kéthengeres boxermotor, a „Big Boxer”, amely egy teljesen új fejlesztés az R 18 modellek számára. Nemcsak lenyűgöző megjelenése, hanem műszaki specifikációi is mutatják, hogy kötődik a hagyományos léghűtéses boxermotorokhoz, amelyek több mint hét évtizede, a BMW Motorrad 1923-as motorkerékpár-gyártásának kezdete óta inspiráló motorozási élményt nyújtanak.

A motorkerékpárok sorozatgyártásában valaha épített legerősebb kéthengeres boxermotor 1802 köbcentiméteres hengerűrtartalommal büszkélkedhet. Teljesítménye 67 kW (91 LE) 4 750 fordulat/perc fordulatszámon. A 2000 és 4000 fordulat/perc közötti tartományban több mint 150 Nm nyomatékot, valamint elemi húzóerőt és feltűnő hangot produkál.

BMW R 18 B és R 18 Transcontinental

Dupla bölcsős, acél csőváz és hátsó lengőkar zárt szöghajtással, merev vázra emlékeztető látvánnyal.

Az új R 18 Transcontinental és az R 18 B futóművének központi eleme a dupla bölcsős, acél csőváz. Dizájnja a hagyományos BMW Motorrad váztípust viszi tovább. A kiemelkedő gyártási minőség és a részletekre való aprólékos odafigyelés olyan, elsőre fel sem tűnő elemekben is tetten érhető, mint az acélcsövek közötti hegesztések vagy a kovácsolt, illetve öntött elemek. A legendás BMW R 5-höz hasonlóan a hátsó lengőkar körbeveszi a hátsó tengelyt, a nagy előd látványát csavarkötésekkel reprodukálva.

 

Nincs még vége, lapozz!

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

0 0 votes
A cikk értékelése

Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x