Új Ducati Diavel V4-es Granturismo motorral
A 330 mm-es féktárcsákkal és Brembo Stylema® féknyergekkel felszerelt, szupersportos fékrendszer viszont rekordot döntő teljesítményt biztosít, a lassulási csúcsértékek elérik a 11,5 m/s2-t: ez az érték általában a versenymotorokra jellemző, és csak az ABS rendszer nagyon kifinomult kalibrációjának köszönhetően érhető el.
A motoros – aki élvezheti az alacsony ülést (790 mm-re a talajtól), a központi lábtartókat és a Diavel 1260-hoz képest 20 mm-rel közelebb elhelyezett magas kormányt, amelyek megkönnyítik a használatát, különösen manőverezéskor – a motor közepén van, olyan vezetési pozícióval, amely vizuálisan is az irányítás és a magabiztosság érzését közvetíti.
A hosszú utakon is jelentősen javul a kényelem, köszönhetően a hátsó felfüggesztésnek, amelynek rugóútja 15 mm-rel nő, és különösen a széles, jól profilozott ülésnek, amelyet úgy terveztek, hogy minden irányban maximális mozgásszabadságot biztosítson, így a sportosabb motorozás során a hatékonyság szempontjából is előnyöket kínál.
Az utas tágas és kényelmes ülésre, a farok alá behúzható lábtartókra és teleszkópos hátsó kapaszkodóra számíthat. A lábtartók és a kapaszkodó csukott helyzetben gyakorlatilag láthatatlanok, és az alapfelszereltséghez tartozó és könnyen felszerelhető utasüléshuzattal együtt lehetővé teszik, hogy a Diavel V4 néhány mozdulattal kétülésesből együlésessé váljon.
Elektronika
A motoros teljes mértékben és biztonságosan kiaknázhatja a Diavel V4 teljesítményét, köszönhetően az átfogó elektronikai csomagnak, amely fokozza a motor sportos naked lelkületét. A Diavel V4 három teljesítménymódot és négy vezetési módot kínál: Sport, Touring, Urban és az új Wet, amelyet alacsony tapadású felületekre terveztek.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
A Riding Modes lehetővé teszi, hogy a motor teljesítményét és a vezetést segítő rendszerek (Ducati Traction Control a kanyarváltozatban, ABS Cornering és Ducati Wheelie Control) beavatkozását a motoros helyzetéhez és preferenciáihoz igazítsa.
A Cruise Control az autópályán való átállást teszi nyugodtabbá, míg a Launch Control pergő indításokat biztosít, a Ducati Quick Shift up/down pedig általánosságban kevésbé fárasztóvá és hatékonyabbá teszi a váltást a sportos motorozásban.
A motoros az összes elektronikus rendszert a kormányon található háttérvilágítású kezelőszerveken és az új 5 colos színes TFT műszerfalon keresztül kezelheti, amely Bluetooth csatlakozási lehetőséget is kínál az okostelefon párosításához és a hívások, szöveges üzenetek és zene használatához, vagy a Turn-by-turn navigációs rendszer (tartozékként rendelhető) használatához a Ducati Link App-on keresztül.
Tartozékok
Azok a rajongók, akik a Diavel V4 túraképességét szeretnék fokozni, számos lehetőséget találnak a Ducati Performance katalógusában, kezdve a 48 literes összkapacitású félmerev bőröndökkel, amelyekhez a Diavel V4 készen áll (nincs szükség keretre), és amelyek az utas háttámlával és a túraplexivel együtt kényelmes utazásokat tesznek lehetővé akár utassal is.
A Diavel V4 sportosabb oldalát viszont az utcai kipufogó hangtompító erősíti, amely egy fedéllel és négy titán végzáró kupakkal rendelkezik. Billet alkatrészek, karbon alkatrészek, kovácsolt kerekek és piros vagy fekete színű féknyergek tovább bővítik az új Diavel V4 testreszabási lehetőségeit.
Színek és elérhetőség
Az új Diavel V4 2023 januárjától (az Egyesült Államokban 2023 februárjától) érkezik az európai márkakereskedésekbe a klasszikus Ducati Red vagy Thrilling Black színben.