CsajokHírekMotoros csajok

Durcica

durcica01Már kicsiként is inkább a vezetés, az autók, és a motorok érdekeltek. Utóbbi sajnos csak később lépett be az életembe, ugyanis sem a családban, sem a rokonságban nincs motoros. Mindenki autó párti, így ebben is én vagyok a fekete bárány!

Eddig nem volt olyan dolog, amit ne hagytam volna abba, mert meguntam, vagy mégsem tetszett. De a motor más! Ez örök érvényű, igaz szerelem!!! Ez az életem!!!

Az egész 12 éves koromban kezdődött! Apuval mentünk kamiont venni, és meg kellett állnunk egy benzinkúton. Szerencsémre mellette volt egy motorkereskedés. Ez volt a sors keze! Sajnos nem emlékszem rá pontosan, hogy milyen motorok voltak, mert akkor még nem is nagyon értettem hozzá, meg már nem is egészen most volt az!

 

Ahogy beléptem egyből beleszerettem a motorokba. Utána egész úton arról álmodoztam, hogy egyszer nekem is lesz egy! Csak az volt a baj, hogy tudtam, aput nem lesz könnyű meggyőzni, hogy nekem kell egy gyorsasági. Na meg még ott van anyu is. Azért csak megpróbáltam. Azt a választ kaptam, hogy ha le tudom tenni a jogsit rá, akkor majd kapok valamilyen motort. Hát az a valamilyen motor tudtam, hogy nem olyan, mint amilyet én szeretnék.

Egy ideig hagytam a dolgot, és rábeszéltem nagybátyámat, hogy neki feltétlenül kell egy Simson! Szerencsére kapcsolt, és vett egyet, amit én elég gyakran lenyúltam! Bár szegényke többet volt szerelőnél, mint otthon – persze nem az én hibámból – nem sokat jutottam előre. De gyakorlásnak jó volt!

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Aztán 14 éves lettem, és apa „belökött” a tanfolyamra. Meglátta az oktatót, és mondta neki, hogy: „Itt van még egy”. Egy kicsit meglepődtem, de nagyon örültem neki! Mindenből elsőre átmentem. Ha jól emlékszem Szeptember 2-án vizsgáztam le forgalomból. Az újságból addigra már kinéztem, hogy milyen motort is szeretnék. Egy kicsit kiakadtak, de azt hiszem egész jól viselték!

Októberben indultunk el megvenni, ahová elkísért a motorszerelőm is, aki egyben az egyik legjobb barátom. Én annyira ideges voltam mire odaértünk, hogy nem mertem ott a helyszínen kipróbálni, de le se tudtam venni a szemem róla! Aprilia Rs 50 Chesterfield. Megírtuk az adásvételi szerződést, kifizettük, felraktuk a motort az autóra (mert messziről hoztuk, és már este is volt) és elindultunk haza! Félúton rájöttünk, hogy a slusszkulcs ott maradt! Gyorsan visszatelefonáltunk, hogy a kulcsot majd küldjék utánunk postán!

Durcica profiljaAzóta már 70-nel megfejeltem vele egy árkot. Nagyon csúszott az út. A villanyoszlop, és a stoptábla között estem bele! Ráadásul az árok teli volt vízzel! De azt mondták, hogy most már legalább igazi motoros vagyok! Utána sikerült egy sziklarakást is eltalálnom éjszaka, de csak azért, mert az út közepén volt, de szó szerint. Építési törmelék. Úgyhogy az egész nyarat ki kellett hagynom, mert első felnit kerestem, ami ehhez a motorhoz elég limitált széria.

Már több, mint egy éve van meg. Már két gyertyát elégettem benne, megnéztem, hogy mi a végsebessége! A 110-et sikerült belőle kihozni, de utána 4 km-t toltam hazáig!!! Úgyhogy ezt nem gyakorolom többet!

Szeretném letenni 125-cm3-re is a jogsit, és szeretnék egy Aprilia RS 125-öt venni. Később szeretnék nagyobb motort is, de ez még a jövő dolga lesz.

Mindenkinek széles utat!!! És hajrá csajok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!durcica02

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük