EseményekMotorverseny

Speedladies Cup 5. forduló, Hungaroring

Zsófi: Izgalmas SSP600, kissé magányos női futam, magyar versenyhétvége hol három, hol négy hengerrel…

Imádom a Hungaroringet! Valószínűleg ez abból adódik, hogy annak idején ez volt az első pálya, ahol motoroztam. Izgatottan vártam a hétvégét, már nagyon hiányzott a motorom is, Brno óta nem láttam. Úgy tűnik, hogy kicsit megorrolt rám, mert az első szabadedzésen három henger dolgozott csak. Jött az ötlet, hogy mivel legutóbb Csehországban tankoltam, hátha minimálisan szennyezett volt az üzemanyag, irány a benzinkút!

Következő szabadedzésen gyönyörűen muzsikált mind a négy henger az első 3 körben. Aztán ismét jelentkezett a hiba. Kezdtem feszültté válni a jelenség miatt, ráadásul ott és akkor nem is tudtunk volna semmit kezdeni vele. Úgyhogy maradt a reménykedés, hogy az égiek mellém szegődnek. A harmadik edzésre ez így is lett, hibátlanul duruzsolt a gép. Aztán még a pénteki motorozások során inkább jól működött, mint nem.

Jött a szombat és az időmérőkön ismét jelentkezett a hiba, de teljesen random volt. Egyik körben tökéletes volt a motor, a következőben megmakacsolta magát. Nincs mese, kézrátét, mindenki fohászkodik, hátha…

Szombat, 14:00: az SSP 600 rajtját nagyon jól kaptam el, 27. rajtkockáról indulva az első 20 között vettem az egyes kanyart. Annyira, de annyira szeretek bezuhanni a tömeggel a rajt utáni első kanyarba és bár tudom, hogy ezt már sokszor írtam és mondtam, de nem győzöm hangsúlyozni.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Életem egyik legélvezetesebb futama volt, tele csatákkal, oda-vissza előzgetésekkel, amikből végül nyertesként jöttem ki. A 21. helyen beérkezve pb közeli tempót futottam 2:08-as köridővel, ami mindenképp feldobta a hangulatomat, hiszen legutóbb másfél éve tudtam motorozni a Hungaroringen. Akkor egy endurance versenyen vettünk részt, viszont a futómű egyáltalán nem hozzám (hanem a csapattársamhoz, aki pontosan dupla akkora súlyú volt, mint én) volt hangolva, így inkább csak igyekeztem a legjobbat kihozni a helyzetből.

Na de a múltat már nem szeretném bolygatni, a lényeg, hogy őrületes hangulat lett úrrá rajtam az SSP600 futamában és nagyon vidáman, feltöltődve jöttem le a pályáról éééééééééééés a legnagyobb boldogságot az okozta, hogy végig négy hengerrel motoroztam! Úgy tűnik használt a kézrátét.

Nagyjából két és fél óra pihenőidő következett a SpeedLadies rajtjáig. Kategóriámban a 3. helyről, összetettben a 6. rajtrácsról vártam a piros lámpa kialvását. Nagyon szépen sikerült a rajtom, mint általában. Két körön keresztül úgy tűnt, hogy tudom tartani az iramot az élmezőnnyel, de sajnos a harmadik körtől elkezdtem leszakadni és arra lettem figyelmes, hogy sem előttem, sem mögöttem nem látok senkit. Ez nem túl motiváló egy verseny esetében, így nem is tudom bő lére engedni beszámolóm ezen részét: egy dög unalmas futamon vagyok túl, ahol 3. helyről indulva 3. helyre érkeztem be, de a riválisokat magam mögé utasítva.

A Hondám viszont ismét gyönyörűen működött, így legalább megnyugodhattam, nem lehet óriási probléma vele. De természetesen ezt nem szabad annyiban hagyni, muszáj lesz feltárni a hiba okát. Következő és egyben szezonzáró futamunk a PannoniaRingen lesz október 4-én, ahol még egyelőre kétséges a rajthoz állásom, mert aznap reggel lesz vizsgám, ezért sem szabadedzéseken, sem időmérőkön nem fogok tudni résztvenni. Arról nem is beszélve, hogy a vizsga helyszíne és a pálya között 300 km van, így kérdéses az is, hogy odaérek-e majd a rajtra, ami 17:00 körül esedékes.

Összetett pontállás szempontjából nagy jelentősége van a rajthoz állásomnak, ezért remélem, hogy sikerül a logisztikát megoldanom. Most ehhez kérem a drukkolást.speedladies cup 2014 5 01speedladies cup 2014 5 02speedladies cup 2014 5 04speedladies cup 2014 5 05speedladies cup 2014 5 06speedladies cup 2014 5 07speedladies cup 2014 5 08speedladies cup 2014 5 10

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük