fbpx
EseményekMotorverseny

Speedladies Cup 2. forduló

 

Zsófi: Hogyan kompenzálj két hét alatt egy nullázást?

Pontosan két hét telt el a nagy felavatás óta. Felavattam a ruhám, a motorom, a lelkem… És megérte. Felszabadultak a feszültségek, végre, túl vagyok az esésen! Visszatekintve a helyzetre, ennek így kellett lennie, tulajdonképpen örülök. Az anyagi és lelki kár jelentéktelen. A motiváció és a várakozás annál felfokozottabb, hogy végre visszaüljek. Derüljön már végre ki, hogy változott-e valami. Félni fogok? Bízni fogok a motorban, a gumiban, saját magamban?

Csütörtök este megérkeztünk. Éljen május elseje! Holnapra szikrázó napsütést ígérnek 24 fokkal. Ideális a visszatéréshez.

Éjfélre érkeztek meg az új gumik Brnoból, már nagyon vártuk. Szuper, már megérett a csere, de edzésre jó lesz még a korábbi. Pénteken nyár volt a pályán és a szívünkben is. Hajni és én is nagyon örültünk az időjárásnak. A második edzési időponttal kezdtünk. Jobbnak láttuk, ha kicsit melegszik az aszfalt. Jól döntöttünk. És a pályán is jókat döntögettünk. Óriási élmény volt, annyira tudtam, hogy nem fogok félni. Semmi kétség, 100%-osan visszatértem. Imádok motorozni, imádom a csapatom, a hangulatot, a gumiszagot, ez kell nekem! Hajrá!

A szél meglehetősen intenzív volt, ez mindenkit kellőképpen megzavart. A vállam is szépen tűrte a terhelést, bár tény, hogy erős fájdalomcsillapítással tudtam ezt elérni, de megérte. Beneveztem az SSP 600 kategóriába is. Várom a holnapot, verseny, verseny, verseny!!!

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Szombat… Hajnalban arra ébredtem, hogy bitangul kalapál az eső a födémen. Nyugalom. Még nagyon sok idő van 14:20-ig. A 16:50-es női futamról nem is beszélve. Kiértünk a pályára. Nagyon hideg volt, dideregtünk és próbáltuk felmérni a helyzetet és elemeztük a lehetőségeinket. Esőgumi kell, nem kérdés. A pálya vizes és hideg van. Nem hisszük, hogy felszáradhat… Őrizzük meg a nyugalmunkat, még sok idő van.

Bődületes szél kerekedett. Elkezdett száradni a pálya, van élet esőgumi nélkül! A déli edzésre a medium-hardra esett a választás. Jónak bizonyult, volt tapadás, a zavaró tényező továbbra is a kimondottan hideg, szeles időjárás.

Ebédszünet. Nagyszerű, próbáljuk kicsit elfelejteni a körülményeket, irány a konyha. Feltöltődtünk energiával, nagyon kellett. A sátor ugyan néha majdnem elrepült, vagy épp ránk akart dőlni, de jókat mókáztunk, nincs min aggódni. Együtt vagyunk, szokásosan jó a hangulat, bendő tele, nagy baj nem lehet.

Elérkezett a 14:20, irány az SSP 600 rajtrácsa. Nagyon jól éreztem magam, imádom a rajtot, amikor ezzel a teli rajtráccsal beesek az egyes kanyarba. Hajni ilyenkor szokott szívroham közeli állapotba kerülni a lelátón, mindig elfordítja a fejét. Jó kis verseny volt, előzgettem szorgosan, voltak izgalmas kergetőzések, de sajnos sokáig mentem egyedül is. Azért a rajtpozícióhoz képest jócskán javítottam a befutóval, de pontos eredményt még nem tudok, amint az internetre feltöltik, azonnal módosítom a beszámolóm ezen részét.

Szünet. Közel 2 órás várakozás a női futam rajtjáig. Ez a lehető legkellemesebben telt, ugyanis megérkezett csapatunk harmadik tagja, Klau, aki kisbabáját várja, és annak ellenére, hogy már nehezére esik az utazás, kijött hozzánk, hogy a lelátóról drukkolhasson. Nagyon jól esett. Így egycsapásra megnőtt a szurkolóink száma három fővel.

Eljött a pillanat, a bokszutca kinyitott. Hideg van, fúj a szél. Mit nekünk? Rajtra fel! Hajni az ötödik, én pedig a hatodik rajtrácsról vártam a piros lámpa kioltását. A második sor ez, méghozzá a Slovakringen egy nagyon jó pozíció, hiszen az egyes kanyarban érdemes teljesen a széléről venni az ívet.

Mindkettőnk rajtja jól sikerült. Nem vagyok egy jó megfigyelő a pályán, ez sokszor móka tárgya is, mert Hajni szokta elmondani miket csináltam, úgyhogy egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy néhány előzés után én voltam az első helyen a hatszázasok között. Ez így is volt néhány körön keresztül, amikor megelőzött egy német lány. Sokáig tudtam utána menni, de aztán egy kisebb hiba után sajnos olyan előnyre tett szert, aminek kijavítására már nem volt elég a fennmaradó két kör.

A kockás zászlónál nagyon örültem, hiszen a múltkori nullázást 20 ponttal kompenzáltam. Elkezdtem hátra nézegetni és láttam, hogy Hajni sehol nem jön. Ekkor teljesen bepánikoltam, tudtam, hogy baj van… Sajnos az aggodalmam nem volt alaptalan. Hajni elesett, méghozzá az első körben. Én szóltam, hogy nem vagyok jó megfigyelő. Nem vettem észre.

Hála az égnek mosolyogva érkezett meg, pedig sajnos elég csúnya esés volt. Bízom benne és kívánom neki, hogy úgy tudja majd feldolgozni, ahogy nekem sikerült a Pannónia-ringes esetet!

A díjkiosztót télikabátban vártam, és még úgy sem éreztem forrónak a helyzetet. Nagyon jó volt újra a dobogón állni.

A következő állomás június végén Most. Új kihívás, egyikünk sem volt még ott. A vélemények alapján egyelőre csak találgatunk, milyen típusú pálya lehet. Hallottunk már olyat is, hogy nagyon technikás, vagy éppen, hogy csak néhány kanyart lehet érzékelni belőle, de olyat is, hogy rettentő gyors pálya és nagyon kijönnek a motorerő különbségek. Izgatottan várjuk, addig mindkettőnknek van ideje a regenerálódásra és a gyógyulásra.

Rettegj Most, jönnek ACISék!

speedladies cup 2014 2 2speedladies cup 2014 2 3speedladies cup 2014 2 4speedladies cup 2014 2 5speedladies cup 2014 2 6speedladies cup 2014 2 7speedladies cup 2014 2 8

0 0 votes
A cikk értékelése

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x