KiemeltMotorokMotortesztek

Sornégy szerelmem: Kawasaki Z900 ❤ 2019 teszt

kawasaki z900 4Kawasaki Z900 műszaki adatok:

Motor típus: Folyadékhűtéses, négyütemű soros, négyhengeres
Lökettérfogat: 948 cm³
Furat x Löket: 73.4 x 56 mm
Kompresszióarány: 11.8:1
Szelepvezérlés: DOHC, 16-szelepes
Üzemanyagrendszer: Üzemanyag-befecskendezés: Ø 36 mm x 4
Indítás: Elektromos
Kenés: Kényszerkenéses, nedves karter

kawasaki z900 6FÉKEK & FELFÜGGESZTÉS

Első fék típusa: Dupla úszóágyazású 300 mm tárcsa Dupla, szemben álló 4-dugattyús féknyereg
Hátsó fék típusa: Egyoldali, hullámos 250 mm-es féktárcsa, Féknyereg: egydugattyús
Felfüggesztés [első]: 41 mm fordított villa húzófokozati csillapítással és rugóelőfeszítés állítással
Felfüggesztés [hátsó]: gáztöltésű lengéscsillapító, fokozatmentes húzófokozati csillapítással és előfeszítés állítással

TELJESÍTMÉNY & ERŐÁTVITEL

Maximális teljesítmény: 92.2 kW {125 LE} / 9,500-es fordulaton
Fogyasztás: 5.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 138g/km
Maximális nyomaték: 98.6 N•m {10.1 kgf•m} / 7,700-es fordulaton
Áttétel: 6-sebességes
Véghajtás: O-gyűrűs lánc
Primer áttételi arány: 1.627 (83/51)
1. fokozat: 2.692 (35/13)
2. váltóáttét: 2.059 (35/17)
3. váltóáttét: 1.650 (33/20)
4. váltóáttét: 1.409 (31/22)
5. váltóáttét: 1.222 (33/27)
6. váltóáttét: 1.034 (30/29)
Tengelykapcsoló: Nedves többtárcsás, kézi

kawasaki z900 8VÁZ & MÉRETEK

Váz típus: Rács szerkezetű, nagy szilárdságú acélcső
Utánfutás:103 mm
Rugóút, első: 120 mm
Rugóút, hátsó: 140 mm
Gumi [első]: 120/70ZR17M/C (58W)
Gumi [hátsó]: 180/55ZR17M/C (73W)
H x Sz x M: 2,065 x 825 x 1,065 mm
Tengelytáv: 1,450 mm
Hasmagasság: 130 mm
Ülésmagasság: 795 mm
Üzemanyag mennyiség: 17 liter
Menetkész tömeg – Kombinált: 210 kg

Páros motoros karkötők a CsamShopban

Mina

Fotós, fényzsonglőr és a Csajokamotoron.hu tesztpilótája.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük