fbpx

Sornégy szerelmem: Kawasaki Z900 ❤ 2019 teszt

kawasaki z900 cimlapAz egész úgy volt, hogy a 900-as Horni a nagy szerelem, akiről az idők folyamán lassan lemondtam, mert hiába az ergonómia meg a kézbe símuló dinamika, ha a parkoláskor rám dől, ki nem mászok alóla önállóan… csak ha lehúzzák rólam, mert olyan nehéz.

Aztán most, ahogy mentem ezért a kis csodálatos gurigáért, a Kawasaki Z900-ért, már előre felkészültem, hogy most felszívom magam, mert a 600 feletti vasak súlyával már óvatosan bánunk, kétszer átgondoljuk hová tesszük le a vasat parkolásnál, mert ha nincs ember a környéken aki odébb rakja, ha elkottáztuk, azért mégiscsak vérciki.

Aztán ott állt a csodálatosan vékony kis derekával, a csíkszemű vigyorával, a combbal ölelhetős tankjával, a filigrán súlyával és az első 100 méter után tudtam, hogy a szerelem új arcot öltött: Ő itt az igazi! Mert 900-as, mert sornégy és mert könnyű és mert olyan a futóműve, hogy álmodni se tudnék jobbat… Szóval nálam szerelem lett első km-re, kiütötte a Hornit.{loadposition cikkreklam}

Külső

Szerintem összességében gyönyörű, hájtek, ledes, fekete-szürke-piros, hullámzik is és szögletes is. Piros váz, fekete tank, szürke idomok, feszesen gömbölyű formák, mint egy olimpikon szálkás izomzata: ránézel és tudod, hogy itt van dinamika, sugomi dizájn.

kawasaki z900 1Van aki szerint vad és kőkemény kinézete van, szerintem meg tök harmonikus, és inkább dinamikus. A hegyes kicsi első indexlámpái szinte bájosak a miniplexije felett a szexin kivillanó motorblokk az aranyszínű leömlőkkel meg sokat sejtetően kanyarog.

A Z alakú hátsó ledes lámpája olyan zés. A rövid háromszögletű fekete-szürke kipufogó szépen simul be az összhatásba, a hangja kellemesen duruzsol, aztán amikor húzod neki, van egy ilyen kellemes szívóhangja, ami a dinamikus ugrékonyságát hangsúlyozza akusztikus elemekkel is. Nah, mondjuk ki, hallani is jó ahogy húzod a gázt.

NaNa

Motoros újságírói pályafutását 1995-ben kezdte gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgázott a JATE Budapest Média Intézetében Kommunikáció és PR szakon, diplomamunkáját a Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök címmel írta. 2006-ban alapította meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Facebook Hozzászólások