Hírek

Semmi-Kis Tünde a Budapest-Bamakón indul

A két egyforma, egyhengeres KTM 640 Adventure motorkerékpár, amivel Tünde és Ricsi indul a versenyen, semmi extra átalakításon nem esett át a kaland kedvéért. A 160 kg-os motorok magas súlypontja a 30 literes tankkal és a hatalmas vízhatlan zsákkal felszerelve kihívást jelentek majd a sivatagban Tünde számára. Persze Ricsi jól megtanította neki, hogy kell felállítani a motort a homokban, mert nem szeretne sokat ásni. Azért szerencse, hogy a szépségkirálynőknek jó hosszú a lába.

Tünde profiljaHabár a Budapest-Bamako rallin bevett szokás, hogy a versenyzők Maliban eladják járgányaikat és repülővel jönnek haza, Tünde és Ricsi nem válik meg a két KTM-től. Habár hazafele ők is repülővel utaznak majd, mivel nem tudtak hosszabb időre elszabadulni munkájuktól, a motorokat az IFA hozza majd haza. Tünde mostanában ismét visszatért a szépségiparba egy rövid időre, de emellett saját vállalkozása is van. Richárd pedig a KTM Budapest motorosbolt tulajdonosa.

Sajnos a másik női motorosról, a CsamClub.hu közöségi portálunkon is regisztrált boszinijáról nincs semmi hír. Annyi kiderült, hogy a versenyre nem nevezett be, blogjában pedig az utolsó bejegyzés szerint nem indul a motorja. Szerintem sokan szorítottunk neki, de talán friss jogosítvánnyal nem baj, ha vár még egy évet, mielőtt egy tereprallin elindulna egy 250-es túramotorral.

A Budapest-Bamako, a Nagy Afrikai Futam január 17-én szombat reggel 9-kor rajtol a budapesti Felvonulási térről. Először a motorosok indulnak, úgyhogy érdemes reggel nyolcra kiérni a helyszínre. Hatszáz kalandor, 221 autó, 31 motor és 3 kamion áll rajthoz. Köztük néhány híresség is, például Fábry Sándor showman, és Búza Sándor, aki bár maga is motorozik, de ezúttal négykeréken áll majd a rajtnál.

A résztvevők tizenöt nap alatt közel 10 000 kilométert tesznek meg míg megérkeznek a Mali fővárosba, Bamakoba. Gyertek minél többen szurkolni a rajtnál az első motoros csajnak!bamako2009 9003

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük