HírekMotorbemutatóMotorok

Kezdő lépés: 2010-es Kymco Quannon 150

4438A Kymco a Kawasaki babérjaira tör. A 125-ös verzió után legújabb, 150 cm3-es sportmotorjával a taiwani márka a belépő motorok piacán próbálja letaszítani a trónról a lime-zöld márkát.

Amerikában már ez év második negyedévében a boltokba kerülhet a 2010-es Quannon. A léghűtéses, 149,3 cm3-es, egyhengeres sportmotor kisebb változata hazánkban is nagy népszerűségnek örvend a kezdő motorosok körében.

Az új modell erejétől sem fog senkinek lerepülni a haja, azonban a 14 lóerős jószágnak vannak más előnyei. A kezdők számára elérhető áron – az USÁ-ban kb. 650 000 forintnyi dollárba kerül majd – nagymotoros külsőt, négyütemű motort, ötsebességes váltót, és igen barátságos, mindössze 2,8 literes fogyasztást kínál. A 11,3 literes üzemanyagtankot teletöltve nagyjából 400 kilométert lehet megtenni a motorral.

Műszaki adatok

Motor: léghűtéses, négyütemű, egyhengeres
Hengerűrtartalom: 149,3 cm3
Teljesítmény: 14 lóerő
Furat/Löket: 62 x 49.5mm
Gyújtás: elektromos
Váltó: ötsebességes
Váz: acél
Első csillapítás: teleszkópvilla
Hátsó csillapítás: monoshock
Fékek: egytárcsás
Első kerék: 110/80-17
Hátsó kerék: 140/70-17
Méretek (h x sz x m): 2057,4 x 724 x 1173,5
Ülésmagasság: 800 mm

Az acél vázhoz teleszkópos első villa társul. A 17-es kerekekre egytárcsás első és hátsó féket szereltek, ahogy a 250-es Ninján is. Az ülésmagasság 800 mm, ami 2,5 cm-rel magasabb, mint a kis Ninján – amivel örökké öszehasonlítják. A Quannon 150 pirosban és kékben készül, úgyhogy aki zöldre vágyik, továbbra is a Kawasaki Ninja 250R-t választja majd.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

quannon150 01quannon150 02

Páros motoros karkötők a CsamShopban

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük