Saját motor teszt: Yamaha XV 535 Virago 1993
Az irányjelző
A kapcsolója kényelmesen elérhető, látható a műszerfalon zöld fényjelzéssel, úgy, mint a sebesség üres állapota is, amikor meg kell állni és újra elindulni járó motorral. A lámpakapcsoló is egyértelmű, de azt úgyis elindulásnál teszed meg. A lámpa fénye erős, látható és sötétben is jól lehet látni vele az úton. Mint ahogyan a tükrök beállítását is, ami szintén egyszerű, menet közben jól látható a visszapillantó tükrökben a mögöttes forgalom, méretük megfelelő.
A hangjelzés használata piros színű gomb az irányjelző alatt. A kuplung könnyen kezelhető, váltásoknál a sebességet simán lehet váltani kényelmesen. Tehát pont jó a 165 cm-es magasságomhoz. A fel és leszállást is kényelmesen és kecsesen lehet kivitelezni, sőt már a látvány is vagány.
Indítás
A kulcs elfordítása és a szívató lehúzása után, jobb kormányon egy gombbal indítható, majd az öltözködés, kabát, sisak, kesztyű felvételét követően a szívató visszaállítása alaphelyzetbe, indulhatsz is a motorral. Gyorsulása megfelelő, kisvárosi közlekedés résztvevőjeként tökéletes. Hátsó fék, természetesen megfelelő állapotban és beállításban, amit a szerelősrác ellenőriz időnként, kényelmesen használható és jó.
Amit régi chopperesek ajánlanak, hogy a fékeket együtt használd, ennél a motor fajtánál a gyakorlatban is mindkettőt együtt, óvatosan. Természetesen, gyakorlat és használat, először lassabban és kitapasztalni a járművet.
Rugózása
Ezer bocsánat, de a mellékutak elég elhasználtságát tekintve is nagyon jó, nem ráz, nem himbálódzik, biztonságban érzem magamat rajta.
Egyedül motorozom a motoron még, mert elég friss a jogsim, de ültem már hátul, ami egy átlagos magasságú és súlyú személynek kényelmes hosszú távon is. Nagyon szeretnék személyt vinni, ez a következő cél, természetesen úgy, hogy az utas biztonságát szem előtt tartsam és számára is, élmény legyen a motorozás.
Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik. Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé! Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book. |
Saját tapasztalataimat írtam le a fentiekben. Kezdő motoros lévén csak biztatni tudok mindenkit, aki ki szeretné próbálni a motorozást, a chopperes élményt, ez a Yamaha Virago 535-ös gép erre tökéletes mindenkinek. Ezzel járok munkába, túrázni, van két bőr oldaltáska a motoron és szeretnék elindulni Magyarországon távolabbi célok felé is. Széles utat mindenkinek!
Küldj te is tesztet a motorodról az email címünkre, és ha felkerül az oldalra, egy Csajok a motoron pólóval ajándékozunk meg!
Nem vagyok motoros, de a barátnőmre nagyon büszke vagyok, mert megcsinálta!!!!!!
Szia!
Nagyon tetszettek soraid.
Én most csinálom, kettővel vagyok több nálad.
Yamaha XV535-t akarok én is, bár 178 vagyok.
További jó motorozást kívánok Neked!
Üdvözlettel:
L.
Üdvözlöm!Egy ŐSZINTE véleményt szeretnék kérni!!35év 250ETZ-s múlt után,még egy pár évre szeretnék nyugati motort ki próbálni.Én is ilyen típusúban gondolkodom,DE az(168cm,110kg,55év:),tekintetében jó választás lenne-e.Nem vagyok az a száguldozós típus,de az ETZ-m is ment 120-130-at.Illetve 90-100-as utazó sebessége van-e?Mert az alatt simán megölik az embert!Tapasztalat!Üdvözlettel.Szabó Gyula.
Kedves Gyula!
Szerintem tökéletes választás.Nagyon kezed, kényelmes, szuper kis chopper.
Köszönöm!