CsajokMotorokMotoros csajokMotorozás

Orbán Mariann motoros balesetei után, megjárta a Bamako-t!

bamako08Mariann igazi vagány csaj, aki évekig motorozott, de a három balesete után úgy döntött, inkább az autónál marad. No, de ott sem csak hétköznapi vezető, hiszen megjárta a Budapest-Bamako-ralit, s ahogyan mondta, többek között, a „célzott céltalanság” vonzza.

Mariann arról mesélt nekünk, miért kezdett el motorozni, s a balesetekről szóló, szörnyű élményeiről is beszámolt. Ugyanakkor, szerencsére annyira nem vették el a kedvét, a bátorságát, az izgalmas vezetéstől a rossz tapasztalatok, s az autózást még tudja felhőtlenül élvezni.

– Sokkal inkább voltam megélhetési motoros, mint óriási túrabajnok, de persze bejártam az országot különböző gépekkel keresztbe-kasul. Melóba is azzal jártam, meg később, 3 éve, vettem egy rózsaszín robogót, kicsi Honda Today. Sajnos ezzel csaptak el elég keményen idén, így most úgy gondolom, hogy örökre kiszálltam a motorozásból.

A jogsit 13 éve csináltam meg, de gyerekkorom óta tudok motorozni. Ez volt a harmadik balesetem, egyikben sem én voltam a hibást, de itt, semennyi esélyem nem volt még fékezni sem, egyszer csak elszálltam, mint a győzelmi zászló. Szemből befordultak balra, engem a saját sávomban daráltak le az Izabella utcában.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Hogyan jött a motorozás az életedbe?

– Kőbányai gyerek vagyok. {tweetme buttontext=Kattints és Tweetelj!}Már gyerekkoromban nyomultunk Romettal meg Simsonokkal{/tweetme}, és a nagy álom valamikor 30 éves koromban realizálódott, amikor az akkori pasimmal közösen nekikezdtünk a jogsinak. Végül bejártuk az országot, s egy-két nagyobb túrára is elmentünk külföldre. Szerettem egyedül keringeni is, az nagyon kikapcsolt. Imádom a hegyeket!

Milyen motorjaid voltak eddig?

– Hát sorban: Simson, Honda CB 250 régi, Kawasaki Eliminator 400-as, Honda Deauville a régi, aztán a nagy kedvencem a Honda CBF600 S. Na ezt is összetörték, csak ez 3 éve történt és a pasi nem ismerte el a felelősségét. A rendőr nem vette figyelembe, hogy a tanúm ugyanazt állítja, mint én, és a bíróság sem vette figyelembe, így jelenleg első fokon is kitalálták, hogy nem tartottam követési távolságot, egy ÁLLÓ KOCSISOR-ban,- mellett. Előresoroltunk, klasszikus, elől voltam már, amikor az első autó kivágott elém, hogy ő mégis balra megy. Index, minden nélkül. Persze, hogy felkenődtem rá.

 

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük