fbpx

A 2018-as Yamaha WR250F és WR450 a dobogó tetejére repít

yamaha enduro 2018 1A Yamaha a világ leginnovatívabb és legsikeresebb enduro motorkerékpárjai közé tartozó, az EnduroGP és Enduro 2 géposztályban is rendkívül eredményes WR250F és WR450F modellek legújabb változataival várja a 2018-as szezont.

A legfejlettebb, GP-re tervezett motor- és váztechnológia előnyeit élvező WR250F és WR450F modellekben minden megvan, ami ahhoz kell, hogy minden motoros a dobogó legfelső fokára állhasson.

A WR-F egyedi, fordított hengerfejes kialakítása előre néző szívó- és a hátra néző kipufogó csatornájával növeli a szívás és a kipufogás hatékonyságát, amivel lineárisabb nyomatékérzetet kölcsönöz a motornak. Ennek az innovatív kialakításnak köszönhetően a motorban jelentős mértékű, remekül és könnyedén kihasználható erőtartalék rejlik, ami valós teljesítményelőnyt jelent a Yamaha WR450F és WR250F típusokat használó motorosok számára.

A WR-F központosított tömegű kialakítása mozgékonyságot és pontos irányíthatóságot nyújt minden terepen. A fejlett alumíniumváz és a kategóriaelső felfüggesztés pedig kiváló kezelhetőséget biztosít sziklás, homokos, füves, murvás és sáros talajon egyaránt.

A kategóriaelső tartósságot és a legendás Yamaha megbízhatóságot ötvöző 2018-as Yamaha WR450F és WR250F modellek győztes teljesítményt és lenyűgöző vezetési élményt kínálnak minden talajon.

Loïc Larrieu a WR450F nyergében elsöprő győzelmet aratott a 2017-es Nemzetközi Hatnapos Enduro Csapat-világbajnokságon (ISDE)

 

Loïc Larrieu az Outsiders Yamaha Official Enduro Team csapat WR450F modelljén motorozva könnyedén nyerte meg az augusztus 28. és szeptember 2. között, Brive-ben, Franciaországban rendezett 92. FIM ISDE Hatnapos enduro világbajnoki versenyt.

 

{tweetme buttontext=Kattints és Tweetelj!}Az idei Nemzetközi Hatnapos világszerte az év legfontosabb enduro eseménye volt, {/tweetme}amin több mint 800 motoros vett részt a világ minden tájáról. Larrieu az első, harmadik és ötödik napon is a leggyorsabb összesített időt motorozta, amivel nemcsak magának szerezte meg a győzelmet, de nagyban hozzájárult a franciák világbajnoki csapatgyőzelméhez is.

 

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x