fbpx

Csajokamotoron.hu Motoros Magazin

Motoros nők hírportálja

A 2018-as Yamaha WR250F és WR450 a dobogó tetejére repít

yamaha enduro 2018 32018-as fejlesztések

A WR250F számos új jellemzőt tartogat, kezdve a forradalmi, hátrafelé döntött, folyadékhűtéses, DOHC (dupla, felül elhelyezett vezérműtengely) elrendezésű, 4 titánszelepes négyütemű erőforrással. Az átalakított szívó- és kipufogócsatornákkal rendelkező új hengerfej-kialakítás rövidebb szívótorokkal párosul, ami a nagy teljesítmény-tartományokban nyújt segítséget, az új vezérműtengelyek és szeleprugók pedig az alacsony és közepes tartományokban növelik a teljesítményt.

A WR250F emellett új, könnyebb lapos tetejű dugattyút és rövidebb dugattyúcsapszeget kapott, melyet DLC-bevonattal (gyémántszerű szén) láttunk el, mely csökkenti a súrlódást és növeli a keménységet. Legvégül pedig a főtengely új egyensúlyaránnyal és új, nikkel-krómacél hajtókarral rendelkezik, ami széles tartományú, kiegyensúlyozott és kiszámítható teljesítményt tesz lehetővé, a megbízhatóság növelése mellett.

Ezeket a módosított alkatrészeket egy módosított ECU vezérli, mely 3D-s adatokat küld az üzemanyag-befecskendező rendszernek, így optimalizálva a leadott teljesítményt és a motorérzetet, valamint javítva a fordulatszám-korlátozó működését. A finomabb tengelykapcsoló-érzet érdekében újraterveztük a tengelykapcsolókart is, a súlycsökkentés érdekében pedig eltávolítottuk a berúgókaros indítómechanizmust.

Mindezeken felül a győzelemre született YZ250F kétoldali kereszttartós vázát használtuk fel a WR250F-ben is, hogy javítsuk a kezelhetőséget. A középső tartó, mely a legszélesebb pontján 12 mm-rel szélesebb – valamint az új formájú acél motortartó bakok és az áthelyezett lábtartók – erős és kiegyensúlyozott járművé teszi a 2018-as WR250F modellt, mely pontos irányíthatóságot és stabilitást nyújt a motorosnak, egyaránt lehetővé téve a technikás és nagy sebességet igénylő szakaszok eredményes teljesítését.

yamaha enduro 2018 7

Az iparágvezető, teljesen állítható KYB® teleszkópvilla és az optimalizált beállítású hátsó KYB® lengéscsillapító tökéletes harmóniában áll az újratervezett vázzal és a motor karakterisztikájával. A 2018-as modellében a WR250F új grafikákkal, kék kerekekkel és egy további oldalidommal várja a vásárlókat.

A WR450F 2018-as változatában új ECU (motorvezérlő egység) található, mely optimalizálja az üzemanyag-ellátást és a gyújtás vezérlését, ami jobb gázreakció-érzetet és egyenletesebb gázreakciót eredményez. A megújult beállítású felfüggesztés jobb kezelési jellemzőket biztosít, a berúgókar eltávolításával pedig csökkent a motorkerékpár súlya. A szintén új grafikákkal, kék kerekekkel és további oldalidommal szerelt 2018-as WR450F minden motoros számára EnduroGP teljesítményt tartogat.

 

Még mindig nincs vége, lapozz!

Ajánlom másoknak is

Lepd meg a szerelmed egy páros motoros karkötővel Valentin napra!

0 0 votes
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés

guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x