HírekMotorbemutatóMotorok

Olaszországban készül a KYMCO RevoNEX elektromos motorkerékpár

KYMCO RevoNEX 2021A KYMCO megerősítette, hogy a készülő RevoNEX elektromos motorkerékpárt Tajvan helyett Olaszországban gyártják.

A motorgyártó felismerte, hogy az új modell elsősorban az európai közönséget célozza meg és nem az ázsiai tömegpiacra készül. Mivel így az eladási ára lényegesen magasabb lehet, mint a cég szokásos árkategóriája, a gyártáson sem kell spórolni.

A RevoNEX először a 2019-es milánói EICMA kiállításon jelent meg a SuperNEX koncepció motorkerékpár folytatásaként, amelyet ugyanazon a rendezvényen mutattak be 12 hónappal korábban. Abban az időben a vállalat meglepte a világot azzal, hogy megígérte, hogy a RevoNEX 2021-ben eljut a bemutatótermekbe.

A cég 2021-es új modell bemutatóján, ahol először mutatták be az F9 elektromos robogót is, Ke Sheng-Feng, a KYMCO elnöke elmondta:

„A RevoNEX megjelenése óta globális figyelmet keltett. Folytatjuk a legújabb technológiák és innovációk alkalmazását, hogy a RevoNEX olyan új generációs, elektromos motorkerékpár legyen, amelyre a fogyasztók leginkább vágynak. Ezért nagyon örülök, hogy bejelenthetem, hogy a RevoNEX lesz az első sorozatgyártású Kymco motorkerékpár, amely európai gyártóbázisból érkezik. Valamint a RevoNEX lesz a tajvani cég első, új generációs, nagy elektromos motor modellje, amely a ‘Made in Italy’ by KYMCO márkanév alatt kerül a szalonokba.”

Bár az a tény, hogy az európai gyártás még mindig csak „terv”, azt sugallja, hogy a RevoNEX csak 2021 végén áll majd készen az értékesítésre. Azt máris jelezték, hogy a motorkerékpár bemutatótermi változata gyakorlatilag nem változik az eredeti, EICMA show-n bemutatott modellhez képest.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

KYMCO RevoNEX 2021A KYMCO 2021-es új modell bemutatójának részeként prezentált, majdnem gyártás alatt álló modellen kicserélték az eredeti koncepció fehér-kék színvilágát egy fekete, szürke, sárga fényezésre, de voltak más finomítások is, amelyek azt sugallják, hogy a modell közelebb van a koncepció állapothoz, mint a kész modellhez.

Például az eredetileg Brembo-nak tervezett féknyeregeket KYMCO márkájú dugókra cserélték. Más részletek is megváltoztak, mint például a radiátor fekete műanyag burkolatát és a rendszámtábla tartóját is.

Technikailag a RevoNEX műszaki adatai várhatóan meg fognak egyezni a 2019-ben bejelentettekkel. Ez azt jelenti, hogy a gyorsulása marad 3,9 másodperc 0-ról 62 mérföld/órára, és a végsebessége várhatóan 127 mp/óra lesz, ami mindössze 11,8 másodperc alatt érhető el.

Bár elektromos, a KYMCO mindent megtett annak érdekében, hogy a RevoNEX a lehető legvonzóbb legyen a benzines motorokhoz szokott sofőrök számára. Például hatfokozatú sebességváltó és kézi tengelykapcsoló van rajta, annak ellenére, hogy elektromos motorkerékpárokon ezek közül egyik sem feltétlenül szükséges.

Szintén új ötlet, hogy bevezetnének egyfajta motor-sofőr interakció rendszert, amelyet az akkumulátoros motorok tipikusan elveszítenek. A KYMCO el van látva egy olyan rendszerrel, amely erősíti és módosítja az elektromos motor hangját – nem utánozza a benzinmotort, hanem karaktert ad az elektromos motornak, és a így visszajelzést ad a motor fordulatszámáról, segítve ezzel a sebességváltó használatát.

Kezdő lépés: 2010-es Kymco Quannon 150

A hagyományos sebességváltó azt is jelenti, hogy a KYMCO az elektromos kerékpároknál gyakoribb szíjhajtás helyett a láncos hajtást választotta.

A legfontosabb számokat, köztük a teljesítményt, a súlyt és a hatótávolságot, még nem tették közzé. A RevoNEX teljesítményadatai közelítenek a Zero SR/F-hez, ami arra utal, hogy 110 LE körül lesz a teljesítménye. További részletek 2021. későbbi hónapjaiban várhatók, ahogy a motorkerékpár közelít a gyártáshoz.

 

Forrás: IDNMotoweeek

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük