EseményekMotoros túra

Olasz túra kezdőknek


3. nap – 635 km

Irány Róma! Hajnalban felpakoltuk a kerékpárt, megkaptuk a Breakfast box-unkat, majd nekivágtunk a nagy útnak. A nyugati part mentén Riminin át mentünk Pescara-ig. Riminiben lepihentettük az Afrikát, amíg beletapicskoltunk a tengerbe. Párom először volt homokos tengerparton, én másodjára. De nem volt szerencsénk, mert fürödni még egyikőnknek sem volt eddig lehetősége, és ez most is elmaradt.

 

Nem sokkal Rimini után felmentünk az autópályára, mert túl sok időt vesztettünk a főúton. Pescara-nál befordultunk, hogy keresztbe átszeljük a csizmát. Számomra hihetetlen tájakon motorozgattunk, 2000 méteres hegyek alatt (benne), mellett haladtunk el és én nagyon élveztem. Bár, amikor hosszú kilométereken keresztül nem volt benzinkút, örültem az Afrika 23 literes tankjának.

Róma előtt nem sokkal megálltunk egy kútnál, hogy térképet cseréljünk a tanktáskában. Hősies harcomat látva a széllel és a térképpel, a kedves olasz rendőrök oda is jöttek megkérdezni, hogy segíthetnek-e. Na persze nem a térkép összecsomagolásban, hanem az iránymutatásban. Jó fejek voltak és hasznos volt az információ is, amit kaptunk.

Kisebb bolyongás után megtaláltuk a szállodánkat, ami egy kicsit lehangoló látványt nyújtott, de nem aggódtunk. Ágy van, parkoló van, baj nem lehet. Gondoltuk ezt egészen addig, míg ki nem derült, hogy a szobánk ablaka és a légkondi szívórendszere pont valami szennyvizet szállító valami mellett volt és éktelen büdöset csinált a szobába. „Nem baj, itt vagyunk!”, majd nyeltünk egy nagyot, és inkább sétáltunk egyet a környéken. Elég szélső kerületben voltunk, így olyan érzésem volt, hogy valahol a 8. és a 9. kerület határán sétálunk Budapesten.

4. nap – Róma

Róma felderítése volt a cél ezen a napon. Busszal be a metróig, majd metróval be a belvárosba és onnan gyalogtúra egész nap. (Lehetett kapni egy egynapos turista jegyet, ami mindenféle eszközre jó és nem is olyan drága.) Először irány a Colosseum, majd megnéztük a romokat és a diadalíveket. Belefutottunk egy delegációba is, ami eléggé vicces jelenség volt, összehasonlítva a magyar szokássokkal.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Aztán végigjártuk a Capitoluim-i múzeumot (órási!), majd irány a Vatikán, útközben azért megnéztük a Trevi-kutat és a Spanyol lépcsőt (meg a helyi gyorsétkezdét). Balszerencsémre a Sixtus-i kápolna pont aznap zárva volt, de a bazilikát felülről, kívülről, belülről felderítettük és csodálatos élményekkel gazdagodtunk (plusz egy leánykéréssel). Egy napba sajnos csak ennyi fér bele “bkv”-val Rómából. De amit láttunk, azt jól megnéztük.

Irj cikket a Csajok a motoron oldalra!

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük