HírekMotor felszerelésMotorok

Négy új motorabroncs a Bridgestone-tól


Battlax Racing Street RS11

A Racing Street kategória vezető terméke lenyűgöző tapadási teljesítményt és rendkívül pontos kezelhetőséget kínál. Már eddig is két másodperccel gyorsabbnak bizonyult elődjénél (az RS10-nél) egy két perces körön. És ez az első, főleg utcai használatra szánt abroncs, amely a Bridgestone versenykörnyezetben kipróbált és bevált V-MS övkialakítására épül.

A Battlax Racing Street RS11 abroncsot sok motorgyártó választja gyári első szerelésként prémium sportmotorjaik bemutatásához: ez az abroncs gyári szerelése a Yamaha YZF-R1 és YZF-R1M modelleknek, a Kawasaki H2 és H2 carbon, a Suzuki GSX-R 1000 és GSX-R 1000 R modellnek, és még sok más modellnek a jövőben.

A Battlax Racing Street RS11 egy főleg száraz tapadást javító futómintázattal rendelkezik, amelyet közvetlenül a Bridgestone R11 versenyabroncsa ihletett, és amely az érintkezési felület kiváló viselkedése miatt lett átvéve. A hátsó abroncs általános merevségét és stabilitását egy Cap & Base réteg javítja.

Mind az első, mind pedig a hátsó abroncsok 3LC konfigurációval készülnek, amely felülmúlhatatlan teljesítményt és kopásállóságot biztosít. Az Innovatív V-MS övkialakítás optimalizálja a futófelület merev részeinek eloszlását a hátsó abroncson, hogy fokozza az érintkező rész hosszúságát az abroncs vállánál és fokozza a tapadást bedőlés esetén. A finom szénrészecskék a hátsó vállhoz újonnan kifejlesztett keverékben olyan mértékben fokozzák a tapadást, hogy a motorosok teljes sebességgel, teljesen bedőlve és teljes magabiztossággal vehetik be a kanyarokat.

Kapható 2020 márciusától első abroncs egy méretben: 120/70 ZR 17 M/C (58W); hátsó abroncs pedig két méretben: 190/55 ZR 17 M/C (75W) és 200/55 ZR 17 (78W).

Battlecross E50 Extreme

A 2019-ben bemutatott Battlecross E50 első éve dicsőséges volt, mivel sorra nyerte a versenyeket különböző enduro kategóriákban. Ezt a sikert meglovagolva a Bridgestone egy új, kifejezetten versenyzésre szánt abroncsot hoz forgalomba extrém enduro versenyekhez. Az új E50 Extreme még a legdurvább tereppel is dacol.

Ha már régóta foglalkoztat a gondolat, hogy meg kellene tanulni motorozni, életed legnagyobb kalandja most kezdődik.
Töltsd le ingyenes e-bookunkat, amivel megteheted az első lépéseidet a motorossá válásod felé!
Add meg az adataidat és már érkezik is a postafiókodba az ingyenes e-book.
5 lépés a motorozás felé ingyenes e-book

Az abroncs egy, kifejezetten a kiváló tapadás és a magas vontatóerő biztosításához kifejlesztett lágy keverékből készül. A futófelület mintáját fejlett blokk elhelyezkedés jellemzi, és az E50 Castle Block technológiájával maximalizálja a perem hatékonyságát és biztosítja a megnövelt tapadást.

2020 januárjától szerezhető be egy hátsó méretben: 140/80 – 18 70M NHS.

 

A képen balról jobbra: Battlax Classic Racing CR11 (első és hátsó), Battlax BT46 (első és hátsó), Battlax Racing Street RS11 (első és hátsó), Battlecross E50 Extreme.

Motoros Védő Harang CsamShop motoros webáruház

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük