fbpx

Négy új motorabroncs a Bridgestone-tól


Battlax Racing Street RS11

A Racing Street kategória vezető terméke lenyűgöző tapadási teljesítményt és rendkívül pontos kezelhetőséget kínál. Már eddig is két másodperccel gyorsabbnak bizonyult elődjénél (az RS10-nél) egy két perces körön. És ez az első, főleg utcai használatra szánt abroncs, amely a Bridgestone versenykörnyezetben kipróbált és bevált V-MS övkialakítására épül.

A Battlax Racing Street RS11 abroncsot sok motorgyártó választja gyári első szerelésként prémium sportmotorjaik bemutatásához: ez az abroncs gyári szerelése a Yamaha YZF-R1 és YZF-R1M modelleknek, a Kawasaki H2 és H2 carbon, a Suzuki GSX-R 1000 és GSX-R 1000 R modellnek, és még sok más modellnek a jövőben.

A Battlax Racing Street RS11 egy főleg száraz tapadást javító futómintázattal rendelkezik, amelyet közvetlenül a Bridgestone R11 versenyabroncsa ihletett, és amely az érintkezési felület kiváló viselkedése miatt lett átvéve. A hátsó abroncs általános merevségét és stabilitását egy Cap & Base réteg javítja.

Mind az első, mind pedig a hátsó abroncsok 3LC konfigurációval készülnek, amely felülmúlhatatlan teljesítményt és kopásállóságot biztosít. Az Innovatív V-MS övkialakítás optimalizálja a futófelület merev részeinek eloszlását a hátsó abroncson, hogy fokozza az érintkező rész hosszúságát az abroncs vállánál és fokozza a tapadást bedőlés esetén. A finom szénrészecskék a hátsó vállhoz újonnan kifejlesztett keverékben olyan mértékben fokozzák a tapadást, hogy a motorosok teljes sebességgel, teljesen bedőlve és teljes magabiztossággal vehetik be a kanyarokat.

Kapható 2020 márciusától első abroncs egy méretben: 120/70 ZR 17 M/C (58W); hátsó abroncs pedig két méretben: 190/55 ZR 17 M/C (75W) és 200/55 ZR 17 (78W).

Battlecross E50 Extreme

A 2019-ben bemutatott Battlecross E50 első éve dicsőséges volt, mivel sorra nyerte a versenyeket különböző enduro kategóriákban. Ezt a sikert meglovagolva a Bridgestone egy új, kifejezetten versenyzésre szánt abroncsot hoz forgalomba extrém enduro versenyekhez. Az új E50 Extreme még a legdurvább tereppel is dacol.

Az abroncs egy, kifejezetten a kiváló tapadás és a magas vontatóerő biztosításához kifejlesztett lágy keverékből készül. A futófelület mintáját fejlett blokk elhelyezkedés jellemzi, és az E50 Castle Block technológiájával maximalizálja a perem hatékonyságát és biztosítja a megnövelt tapadást.

2020 januárjától szerezhető be egy hátsó méretben: 140/80 – 18 70M NHS.

 

A képen balról jobbra: Battlax Classic Racing CR11 (első és hátsó), Battlax BT46 (első és hátsó), Battlax Racing Street RS11 (első és hátsó), Battlecross E50 Extreme.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x