fbpx

Motorral a platón – egyedi BMW X7 pickup

bmw x7 pick up 1A bajor prémiummárka müncheni gyárának gyakornokai hagyták elkalandozni a fantáziájukat, hogy az épített utakon túli felfedezés ne ismerhessen határokat.

A megannyi felejthetetlen motorkerékpár mellett a 2019. július 5-7. között megrendezett 19. BMW Motorrad Days látogatói egy hamisítatlanul egyedi „négy plusz kétkerekű” koncepciót is megcsodálhatnak a bajorországi Garmisch-Partenkirchenben: a BMW X7 pickupot, amelyet a bajor prémiummárka müncheni gyárának gyakornokai a létesítmény koncepciótervezési és modelltechnológiai részlegeivel karöltve készítettek el.

Az egyetlen példányban megépített jármű műszaki alapját a BMW X modellcsalád legfiatalabb, egyszersmind legexkluzívabb tagja, a BMW X7 adta. A különleges koncepció a 250 kW / 340 lóerő maximális teljesítményre képes BMW X7 xDrive40i (átlagos üzemanyag-fogyasztás: 8,7-9,0 liter / 100 km; kombinált károsanyag-kibocsátás: 198-205 gramm / km) hajtáslánc-technológiáját és egy ötüléses luxus pickup innovatív elképzelését egyesíti.

Az egyedileg megtervezett és kézügyességgel megépített plató kifinomult faborítást kapott, a koncepció tökéletes hétköznapi használhatóságáról pedig automata szintszabályozású, kétállású légrugós futómű és számos prémium minőségű felszereltségi részlet gondoskodik.

A gyakornokok határtalan fantáziája a BMW Motorrad erőteljes, minden kalandra kapható kétkerekűjével, a BMW F 850 GS motorkerékpárral válik teljessé, amelyet az alkotók a BMW X7 pickup platóján helyeztek el. A „négy plusz kétkerekű” koncepció így a világ bármely szegletét képes meghódítani.

„Nagy örömömre szolgál a BMW Group szakmai gyakornokai, a koncepciótervezési részleg és a modelltechnológiai divízió közötti ilyen mély együttműködés, amely lehetővé teszi tehetséges fiataljaink számára, hogy ilyen rendkívüli projektben is kibontakozzanak” – fogalmazott Milagros Caiña-Andree, a BMW AG igazgatótanácsának emberi erőforrásért és munkaügyi kapcsolatokért felelős tagja.

NaNa

NaNa

Motoros újságírói pályafutásomat 1995-ben kezdtem gyakornokként a Born to be Wild Motoros Magazin szerkesztőségében. 2000-ben államvizsgáztam a JATE BMI Kommunikáció és PR szakán, diplomamunkámat "A Magyarországon kapható motorkerékpármárkák image és a vásárlói attitűdök" címmel írtam. 2006-ban alapítottam meg a Csajokamotoron.hu oldalt. További info itt

0 0 vote
A cikk értékelése
Subscribe
Visszajelzés
guest
0 hozzászólás
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x